Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Rozšíření jídelny ZŠJ - zvýšení kapacity (podmíněno poskytnutím dotace) – projekt a stavba
Z důvodu nedostatečných kapacit jídelny a odborných učeben, bariérovosti objektu a špatné dopravní obslužnosti školy, se připravuje investiční akce, o jejíž spolufinancování jsme opět požádali Ministerstvo financí ČR. Realizace investiční akce vzhledem k plánovaným nákladům byla podmíněna dotací. Dotační program Ministerstva financí podporuje rozšíření kapacit základních škol v okolí velkých měst v rámci celé infrastruktury školy s podmínkou zajištění bezbariérového přístupu i pohybu po budově. Součástí akce je:
- dopravní řešení (příjezdová cesta k novostavbě, parkovací místa)
- stavební řešení objektu (navýšení kapacity školní jídelny a výdejny, vybudování nových
výukových kapacit, bezbariérovost školy, doplnění rekuperace v přístavbě)
- související příprava, projektová a inženýrská činnost
Dne 13. 12. 2016 schválilo Zastupitelstvo města Kuřimi usnesením č.1163/2016 realizaci investiční akce „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa“ ve výši 32 000 000,- Kč včetně DPH.
Z důvodu následujících změn v projektu vyžádaných dotčenými orgány dochází k navýšení předpokládaných celkových nákladů na 64 100 000,- Kč včetně DPH.
Odůvodnění změn v projektu:
Zajistit bezbariérovost ZŠ Jungmannova se ukázalo oproti zvažovanému řešení (ve studii) výrazně komplikovanější. Škola je postavena na svažujícím se terénu, má 6 výškových úrovní; 4 výškové úrovně obslouží výtah, který vede podél budovy obou školních traktů, 2 úrovně se řeší instalací vnitřních ramp.
Nejvíce komplikované se v průběhu projektování ukázalo být zajištění přístupů z exteriéru. Navrhovaná přístupová rampa do 1. NP od hlavního vchodu do budovy školy nesplňovala požadavky bezbariérového sklonu. Bylo tedy předloženo nové řešení, které spočívá ve vybudování nového venkovního bezbariérového vstupu do prostor šaten od budovy družiny na ulici Otevřená. Vlivem rozšíření prostoru jídelny je kladen požadavek na zvětšení únikového prostoru, ke kterému poslouží venkovní rampa, která oproti původnímu projektu bude napojena z úrovně hlavního vstupu do budovy ZŠ Jungmannova do prostor jídelny. Dále z kamerového průzkumu u vedlejšího vstupu do budovy (pod jídelnou), vyplývá nutnost vybudování nové dešťové kanalizace, a to včetně retence. Musí dojít k rekonstrukci vodovodní a plynovodní přípojky a přeložení veřejného osvětlení z důvodu nevyhovujícího umístění světla, které zasahuje do nové výstavby. Rovněž musí dojít k navýšení příkonu elektrické energie vlivem zvýšených nároků na provoz jídelny. Současně s přístavbou jsou řešeny i terénní a sadové úpravy až po hranici pozemku.
Stav investiční akce:
1) Stavební řešení objektu:
V současné době je podána projektová dokumentace ke sloučenému územnímu a stavebnímu řízení. Předpokládaný termín získání stavebního povolení je konec února 2018, zahájení výběrového řízení na zhotovitele se předpokládá v polovině února 2018 a zahájení stavebních prací neprodleně po podpisu smlouvy, předběžně květen 2018.
Předpokládaná doba výstavby činí 14 měsíců s ohledem na provoz školy.
Předpokládaný termín dokončení realizace do konce roku 2019
Předpokládané náklady na stavební řešení objektu včetně projektu: 53 412 219 Kč
Z toho:
projektové práce.......................................................................................... 1 340 109,- Kč
inženýrská činnost.......................................................................................... 671 110,- Kč
realizace díla.............................................................................................. 50 820 000,- Kč
administrace VŘ............................................................................................... 52 000,- Kč
rezerva 1%...................................................................................................... 529 000,- Kč
(předpokládáme snížení předpokládané ceny ve výběrovém řízení na dodavatele stavby)
2) Dopravní řešení:
V současné době se vyřizuje souhlas JMK s umístěním stavby za účelem získání územního rozhodnutí a zpracovává se projektová dokumentace ke stavebnímu řízení. Souhlas JMK s umístěním stavby je podmíněn smlouvou na věcné břemeno s Cetinem (přeložka telefonního vedení u DDM) a E.ONem (přeložka kabelu NN u DDM). Předpokládaný termín získání stavebního povolení je květen 2018, zahájení výběrového řízení na zhotovitele se předpokládá v květnu 2018 a zahájení stavebních prací neprodleně po podpisu smlouvy, předběžně srpen 2018.
Předpokládaná doba výstavby činí 4 měsíce.
Předpokládaný termín dokončení realizace listopad 2018
Předpokládané náklady na dopravní řešení včetně projektu: 10 676 761 Kč
Z toho:
projektové práce............................................................................................. 474 289,- Kč
inženýrskou činnost........................................................................................ 155 000,- Kč
realizaci díla................................................................................................. 9 917 472,- Kč
administraci VŘ................................................................................................ 24 000,- Kč
rezerva 1%...................................................................................................... 106 000,- Kč
Celkové předpokládané náklady na investiční akci 64 088 980 Kč
Výše uvedené náklady jsou včetně DPH.
Žádost o dotaci byla podána dne 22. 12. 2016 a dne 19. 6. 2017 město obdrželo registrační list akce. Minimální podíl města na celkových nákladech investiční akce je 30%, dotace Ministerstva financí ČR je 70% - nejvýše však 22 400 000,- Kč. Dotace se bude čerpat na vlastní realizaci stavby.
Termín dokončení realizace akce, daný podmínkami poskytovatele dotace, je stanoven na 31.12.2018, což je v danou chvíli nereálné. OI jedná s poskytovatelem dotace o prodloužení termínu a převedení neprofinancovaných peněz z roku 2017. V případě, že se nepodaří prodloužit termín vyúčtování dotace, bude proplacena částka v maximální výši 70% schválených nákladů, které se v roce 2018 prostaví. Poskytovatel dotace o dané věci rozhodne až v druhé polovině roku 2018.
Související usnesení
525/19 - RM č.38
Schvaluje:
- v souladu se směrnicí S5/2019/RM o zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, čl. 9 odlišný postup při výběru zhotovitele na realizaci přeložek STL plynovodu u ZŠ Jungmannova a schvaluje uzavření objednávky se společností Vladimír Adámek, Sádky 396, 664 43 Želešice, IČ 40381021 v celkové výši 197.908,81 Kč včetně DPH, z důvodu dle zápisu.
- Termín plnění: 31. 12. 2019 (OI)
434/19 - RM č.33
Schvaluje:
- uzavření Dodatku č. 2 ke Smlouvě o dílo č. 2019/D/0027 na podlimitní veřejnou zakázku „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa - dopravní řešení“ se společností Stavební firma MATYÁŠ, s. r. o., Ochoz u Brna 363, 664 02 Ochoz u Brna, IČ 29298113, který spočívá v navýšení ceny díla o 112.562,90 Kč vč. DPH a změně poddodavatele z důvodu dle zápisu.
- Termín plnění: 31. 10. 2019 (OI)
444/19 - RM č.33
Schvaluje:
- uzavření Dodatku č. 6 ke Smlouvě o dílo č. 2017/D/0110 na zakázku „Městský stadion Kuřim - rekonstrukce - odvodnění areálu“ se společností Deals Management, a. s., odštěpný závod, Pitterova 2855/11, 130 00 Praha 3 - Žižkov, IČ 03493385, který spočívá ve změně termínu plnění a upřesnění zadání z důvodu dle zápisu.
- Termín plnění: 31. 10. 2019 (OI)
398/19 - RM č.29
Schvaluje:
- uzavření Dodatku č. 1 k příkazní smlouvě č. 2018/D/0041 na zakázku „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa“ s vykonavatelem činností koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci Ing. Josefem Březinou, Ph.D., Návrší svobody 10, 623 00 Brno, IČ 03035484, který spočívá v navýšení ceny za výkon činností koordinátora BOZP ve výši 13.975,50 Kč vč. DPH, z důvodu dle zápisu.
- Termín plnění: 30. 9. 2019 (OI)
374/19 - RM č.25
Schvaluje:
- uzavření Dodatku č. 8 ke Smlouvě o dílo č. 2018/D/0028 na podlimitní veřejnou zakázku „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa“ se společností Stavební firma MATYÁŠ s.r.o., Ochoz u Brna 363, 664 02 Ochoz u Brna, IČ 29298113, který spočívá v navýšení ceny díla o 328.246,36 Kč vč. DPH z důvodu dle zápisu.
- Termín plnění: 31. 8. 2019 (OI)
333/19 - RM č.23
Souhlasí:
- s uzavřením Dodatku č. 1 ke Smlouvě o dílo č. 2019/D/0027 na podlimitní veřejnou zakázku „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa - dopravní řešení“ se společností Stavební firma MATYÁŠ s.r.o., Ochoz u Brna 363, 664 02 Ochoz u Brna, IČ 29298113, který spočívá v navýšení ceny díla o 186.106,48 Kč vč. DPH z důvodu dle zápisu.
- Termín plnění: 31. 7. 2019 (OI)
334/19 - RM č.23
Schvaluje:
- uzavření Dodatku č. 1 ke Smlouvě o dílo č. 2018/D/0042 na zakázku „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa“ s vykonavatelem technického dozoru investora Ing. Pavlem Šudákem, [Osobní údaj odstraněn], 664 34 Kuřim, IČ 01446487, který spočívá v navýšení ceny za výkon technického dozoru ve výši 47.141,60 Kč vč. DPH, z důvodu dle zápisu.
- Termín plnění: 31. 7. 2019 (OI)
335/19 - RM č.23
Souhlasí:
- s uzavřením Dodatku č. 7 ke Smlouvě o dílo č. 2018/D/0028 na podlimitní veřejnou zakázku „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa“ se společností Stavební firma MATYÁŠ s.r.o., Ochoz u Brna 363, 664 02 Ochoz u Brna, IČ 29298113, který spočívá v navýšení ceny díla o 1.369 949,60 Kč vč. DPH a prodloužení termínu dokončení díla do 26. 8. 2019 z důvodu dle zápisu.
- Termín plnění: 31. 7. 2019 (OI)
273/19 - RM č.17
Schvaluje:
- uzavření Dodatku č. 2 ke Smlouvě o dílo č. 2017/D/0100 na zakázku „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa“ se společností 7points s.r.o., Blanenská 355/117, 664 34 Kuřim, IČ 28323793, který spočívá v navýšení ceny za rozšíření projektové dokumentace o únikové schodiště ve výši 16.260 Kč bez DPH (tj. 19.674,60 Kč vč. DPH), z důvodu dle zápisu.
- Termín plnění: 31. 12. 2019 (OI)
248/19 - RM č.14
Souhlasí:
- s uzavřením Dodatku č. 6 ke Smlouvě o dílo č. 2018/D/0028 na podlimitní veřejnou zakázku „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa“ se společností Stavební firma MATYÁŠ s.r.o., Ochoz u Brna 363, 664 02 Ochoz u Brna, IČ 29298113, který spočívá v navýšení ceny díla o 1.159.891,52 Kč vč. DPH a prodloužení termínu dokončení díla do 31. 7. 2019 z důvodu dle zápisu.
- Termín plnění: 30. 06. 2019 (OI)
155/19 - RM č.10
Souhlasí:
- s výsledkem hodnocení uvedeným ve zprávě o hodnocení nabídek na podlimitní veřejnou zakázku s názvem „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa - dopravní řešení“ a schvaluje uzavření smlouvy o dílo se společností Stavební firma MATYÁŠ s.r.o., Ochoz u Brna 363, 664 02 Ochoz u Brna, IČ 29298113 v celkové hodnotě 6.431.760,00 Kč bez DPH (tj. 7.782.430,00 Kč vč. DPH).
- Termín plnění: 30. 6. 2019 (OI)
164/19 - RM č.10
Schvaluje:
- uzavření Dodatku č. 1 ke Smlouvě o dílo č. 2017/D/0100 na zakázku „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa“ se společností 7points s.r.o., Blanenská 355/117, 664 34 Kuřim, IČ 28323793, který spočívá v navýšení ceny za výkon autorského dozoru ve výši 75.000 Kč bez DPH (tj. 90.750 Kč vč. DPH), z důvodu dle zápisu.
- Termín plnění: 30. 4. 2019 (OI)
120/19 - RM č.7
Schvaluje:
- s uzavřením Dodatku č. 5 ke Smlouvě o dílo č. 2018/D/0028 na podlimitní veřejnou zakázku „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa“ se společností Stavební firma MATYÁŠ s.r.o., Ochoz u Brna 363, 664 02 Ochoz u Brna, IČ 29298113, který spočívá v navýšení ceny díla o 1.574.296,78 Kč vč. DPH, prodloužení termínu dokončení díla do 30. 6. 2019, změně osoby stavbyvedoucího a změně poddodavatele z důvodu dle zápisu.
- Termín plnění: 31. 3. 2019 (OI)
36/19 - RM č.2
Souhlasí:
- s uzavřením Dodatku č. 4 ke Smlouvě o dílo č. 2018/D/0028 na podlimitní veřejnou zakázku „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa“ se společností Stavební firma MATYÁŠ s.r.o., Ochoz u Brna 363, 664 02 Ochoz u Brna, IČ 29298113, který spočívá v navýšení ceny díla o 1.237.263,06 Kč vč. DPH z důvodu dle zápisu.
- Termín plnění: 28. 2. 2019 (OI)
638/18 - RM č.41
Schvaluje:
- záměnu mycí linky na akci „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa“, kterou provádí společnost Stavební firma MATYÁŠ s.r.o., Ochoz u Brna 363, 664 02 Ochoz u Brna, IČ 29298113.
- Termín plnění: 19. 12. 2018 (OI)
592/18 - RM č.37
Souhlasí:
- s uzavřením Dodatku č. 3 ke Smlouvě o dílo č. 2018/D/0028 na podlimitní veřejnou zakázku „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa“ se společností Stavební firma MATYÁŠ s.r.o., Ochoz u Brna 363, 664 02 Ochoz u Brna, IČ 29298113, který spočívá v navýšení ceny díla o 1.494.884,08 Kč vč. DPH a prodloužení termínu dokončení díla do 10. 6. 2019 z důvodu dle zápisu.
- Termín plnění: 31. 12. 2018 (OI)
535/18 - RM č.35
Schvaluje:
- uzavření smlouvy o převodu práv a povinností z územního rozhodnutí na investiční akci „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa“ - dopravní řešení se společností E.ON Distribuce, a.s., F. A. Gerstnera 2151/6, České Budějovice 7, 370 01, IČ 28085400 z důvodu přeložení kabelového vedení NN.
- Termín plnění: 30. 11. 2018 (OI)
509/18 - RM č.33
Schvaluje:
- uzavření Dohody o převodu některých práv a povinností z rozhodnutí o umístění stavby na investiční akci „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa“ - dopravní řešení se společností Česká telekomunikační infrastruktura a.s. (CETIN), Olšanská 2681/6, 130 00 Praha 3 - Žižkov, IČ 04084063 z důvodu přeložení telefonního kabelu.
- Termín plnění: 30. 11. 2018 (OI)
480/18 - RM č.31
Ruší:
- usnesení č. 427/2018 ze dne 21. 8. 2018 ve věci změny osoby zhotovitele na vypracování projektové dokumentace, spolupráci při výběru zhotovitele a výkonu autorského dozoru pro akci „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa“ z důvodu dle zápisu.
- Termín plnění: 31. 9. 2018 (OI)
481/18 - RM č.31
Souhlasí:
- s uzavřením Dodatku č. 2 ke Smlouvě o dílo č. 2018/D/0028 na podlimitní veřejnou zakázku „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa“ se společností Stavební firma MATYÁŠ s.r.o., Ochoz u Brna 363, 664 02 Ochoz u Brna, IČ 29298113, který spočívá v navýšení ceny díla o 1.326.383,35 Kč vč. DPH z důvodu dle zápisu.
- Termín plnění: 31. 10. 2018 (OI)
427/18 - RM č.26
Souhlasí:
- s uzavřením Dodatku č. 1 ke Smlouvě o dílo č. 2017/D/0100 na zakázku „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa“ se společností 7points s.r.o., Blanenská 355/117, 664 34 Kuřim, IČ 28323793 a Ateliér Němec, s.r.o., Otevřená 1058/8, 664 34 Kuřim, IČ 01996177, který spočívá ve změně osoby zhotovitele z důvodu dle zápisu.
- Termín plnění: 31. 9. 2018 (OI)
330/18 - RM č.22
Souhlasí:
- s uzavřením Dodatku č. 1 ke smlouvě o dílo č. 2018/D/0028 na veřejnou zakázku „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa“ se společností Stavební firma Matyáš s.r.o., Ochoz u Brna 363, 664 02 Ochoz u Brna, IČ 29298113, kterým se mění osoba stavbyvedoucího.
- Termín plnění: 31. 7. 2018 (OI)
174/18 - RM č.10
Schvaluje:
- odlišný postup, ve smyslu ustanovení čl. VIII. směrnice S4/2018/RM Zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, na výkon TDI na stavbu "Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa" a schvaluje jako vykonavatele TDI Ing. Pavla Šudáka, [Osobní údaj odstraněn], 664 34 Kuřim, IČ 01446487 a schvaluje uzavření Smlouvy o výkonu TDI v celkové hodnotě 430.000 Kč vč. DPH za činnost po dobu provádění stavby a hodinové sazbě 363 Kč/hod vč. DPH za činnost při řešení reklamací po dobu záruky díla.
- Termín plnění: 30. 6. 2018 (OI)
175/18 - RM č.10
Souhlasí:
- s výsledkem hodnocení nabídek na zakázku malého rozsahu s názvem Výkon koordinátora BOZP na stavbu „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa“ a schvaluje uzavření příkazní smlouvy na výkon koordinátora BOZP s Ing. Josefem Březinou, Ph.D., [Osobní údaj odstraněn], 623 00 Brno, IČ 03035484, v celkové hodnotě 62.000 Kč.
- Termín plnění: 30. 6. 2018 (OI)
176/18 - RM č.10
Souhlasí:
- s výsledkem hodnocení uvedeným ve zprávě o posouzení a hodnocení nabídek na podlimitní veřejnou zakázku s názvem „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa“ a schvaluje uzavření smlouvy o dílo se společností Stavební firma MATYÁŠ s.r.o., Ochoz u Brna 363, 664 02 Ochoz u Brna, IČ 29298113 v celkové hodnotě 36.658.878,81 Kč bez DPH (tj. 44.357.243,36 Kč vč. DPH).
- Termín plnění: 30. 4. 2018 (OI)
99/18 - RM č.6
Schvaluje:
- zahájení zadávacího řízení podlimitní veřejné zakázky na stavební práce s názvem „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa“, a schvaluje zadávací dokumentaci vč. návrhu smlouvy o dílo.
- Termín plnění: 30. 6. 2018 (OI)
100/18 - RM č.6
Jmenuje:
- komisi pro posouzení a hodnocení nabídek, která bude zároveň plnit funkci komise pro otevírání obálek s nabídkami pro veřejnou zakázku s názvem „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa“.
- Termín plnění 30. 6. 2018 (OI)
1022/18 - ZM č.1
Souhlasí:
- s navýšením celkových nákladů investiční akce „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa“ na 64.100.000 Kč včetně DPH.
- Termín plnění: 31. 3. 2018 (OI)
25/18 - RM č.2
Schvaluje:
- uzavření smlouvy na realizaci překládky sítě elektronických komunikací pro investiční akci: „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa“ - dopravní řešení se společností Česká telekomunikační infrastruktura, a.s., (CETIN), Olšanská 2681/6, 130 00 Praha 3 - Žižkov, IČ 04084063.
- Termín plnění: 30. 12. 2018 (OI)
630/17 - RM č.41
Schvaluje:
- uzavření Smlouvy o přeložce zařízení distribuční soustavy na akci „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa, dopravní řešení“ se společností E.ON Distribuce, a.s., F. A. Gerstnera 2151/6, 370 01 České Budějovice 7, IČ 28085400.
- Termín plnění: 30. 12. 2017 (OI)
613/17 - RM č.40
Schvaluje:
- uzavření smlouvy o zajištění přeložky plynárenského zařízení a úhradě nákladů s ní souvisejících pro akci „Město Kuřim - ZŠ Kuřim - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa“ se společností GasNet, s.r.o., Klíšská 940/96, Klíše, 400 01 Ústí nad Labem, IČ 27295567.
- Termín plnění: 31. 12. 2017 (OI)
432/17 - RM č.28
Schvaluje:
- odlišný postup ve smyslu ust. čl. 8 směrnice S2/2015/RM zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, na zpracování projektové dokumentace na akci "Město Kuřim - ZŠ Kuřim Jungmannova - vybudování nových výukových kapacit - III. etapa" a schvaluje jako zpracovatele společnost 7points s.r.o., Blanenská 355/117, 664 34 Kuřim, IČ 28323793 a souhlasí s uzavřením Smlouvy o dílo na zpracování projektové dokumentace pro Společné územní rozhodnutí a stavební povolení, pro provedení a zadání stavby, provedení spolupráce při výběru zhotovitele a výkonu autorského dozoru v celkové hodnotě 1.364.514 Kč vč. DPH.
- Termín plnění: 31. 12. 2017 (OI)
Související smlouvy
Dohoda o provedení záchranného archeologického výzkumu
Typ smlouvy: | O dílo - Investice |
---|---|
Odbor: | OI |
Zpracoval: | Ing. Olga Hanáková |
Hodnota: | 5 000 Kč |
Hodnota s DPH: | 6 500 Kč |
Datum účinnosti: | 30.5.2018 |
Smluvní strany: | Ústav archeologické památkové péče Brno, veřejná výzkumná instituce (48511005) |
Soubory ke stažení:
Dohoda o převodu některých práv a povinností z rozhodnutí o umístění stavby
Typ smlouvy: | Ostatní |
---|---|
Odbor: | OI |
Zpracoval: | Ing. Olga Hanáková |
Datum účinnosti: | 29.10.2018 |
Smluvní strany: | CETIN a.s. (04084063) |
Soubory ke stažení:
Smlouva o převodu práv a povinností z územního rozhodnutí č. 2018/B/0083_EON_ZŠJ
Typ smlouvy: | Ostatní |
---|---|
Odbor: | OI |
Zpracoval: | Ing. Olga Hanáková |
Datum účinnosti: | 8.11.2018 |
Smluvní strany: | EG.D, a.s. (28085400) |
Soubory ke stažení:
Příkazní smlouva na administraci VŘ - ZŠ Jungmannova III etapa - dopravní řešení
Typ smlouvy: | O poskytování služeb |
---|---|
Odbor: | OI |
Zpracoval: | Ing. Olga Hanáková |
Hodnota: | 28 500 Kč |
Hodnota s DPH: | 28 500 Kč |
Datum účinnosti: | 28.11.2018 |
Smluvní strany: | Renata Petrželová (02127288) |
Soubory ke stažení:
Dohoda o provedení ZAV_ZŠJ III.etapa- DŘ
Typ smlouvy: | Ostatní |
---|---|
Odbor: | OI |
Zpracoval: | Ing. Olga Hanáková |
Hodnota: | 6 000 Kč |
Hodnota s DPH: | 7 260 Kč |
Datum účinnosti: | 17.5.2019 |
Smluvní strany: | Ústav archeologické památkové péče Brno, veřejná výzkumná instituce (48511005) |