Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Pokračování oprav v budově MěÚ
Do místností č. 318-321 byl nastěhován odbor stavební a životního prostředí - vedoucí a oddělení stavební. Pro odbor živnostenský byly provedeny stavební úpravy v místnostech č. 206 - 209 (úpravy stěn, vybourání příček, opravy omítek, malby, také polstrování dveří pro kontrolory). Další etapou bylo provedení stavebních úprav místností č. 314 - 315 a přestěhování podatelny a archívu odboru stavebního a životního prostředí do těchto prostor. Do místností 311-313 byl po provedení stavebních úprav a montáži nového nábytku přestěhován odbor stavebního a životního prostředí – oddělení životní prostředí. Byly dokončeny úpravy místností 301-302.
K této akci také náleží již provedená výměna 3 ks stávajících plných protipožárních dveří do prostoru chráněné únikové cesty typu A (chodby) v 1NP a 2 NP za nové prosklené protipožární dveře s požární odolností EI 30DP1.
Další etapou oprav MěÚ byla instalace chlazení pro místnosti ve 4.NP.
Související usnesení
524/22 - RM č.35
souhlasí:
- s výsledkem hodnocení uvedeným v Protokolu o otevírání, hodnocení a posouzení nabídek na zakázku malého rozsahu s názvem „Interiér kanceláří radnice MěÚ - II“ a schvaluje uzavření smluvního vztahu se společností Fersto, s. r. o., K lesu 1, 635 00 Brno, IČO 26885590 v ceně 461.527 Kč vč. DPH ve věci dodávky a montáže interiéru.
300/22 - RM č.20
schvaluje:
- uzavření Dodatku č. 1 ke Smlouvě o dílo č. 2022/D/0066 na zakázku „„Interiér kanceláří radnice MěÚ“ se společností Fersto, s. r. o., K lesu 1, 635 00 Brno, IČO 26885590, který spočívá v navýšení ceny o 605.581 Kč vč. DPH a termínu realizace do 31.10.2022.
171/22 - RM č.12
souhlasí:
- s výsledkem hodnocení uvedeným v Protokolu o otevírání, hodnocení a posouzení nabídek na zakázku malého rozsahu s názvem „Interiér kanceláří radnice MěÚ“ a schvaluje uzavření smluvního vztahu se společností Fersto, s. r. o., K lesu 1, 635 00 Brno, IČO 26885590 v ceně 314.170 Kč vč. DPH ve věci dodávky a montáže interiéru.
357/21 - RM č.25
schvaluje:
- odlišný postup ve smyslu ustanovení čl. 9 směrnice S5/2019/RM Zadávání veřejných zakázek malého rozsahu na akci „Interiér kanceláří č. 109, 110, 219 radnice Kuřim“ a schvaluje uzavření smluvního vztahu se společností Fersto, s. r. o., K lesu 1, 635 00 Brno, IČO 26885590 za cenu 423.164 Kč vč. DPH ve věci dodávky a montáže interiéru.
240/21 - RM č.14
schvaluje:
- uzavření Dodatku č. 1 ke Smlouvě o dílo č. 2021/D/0065 na zakázku „Interiér kanceláří radnice Kuřim“ se společností Fersto, s. r. o., K lesu 1, 635 00 Brno, IČO 26885590, který spočívá v navýšení ceny o 190.546 vč. DPH.
139/21 - RM č.8
schvaluje:
- odlišný postup ve smyslu ustanovení čl. 9 směrnice S5/2019/RM Zadávání veřejných zakázek malého rozsahu na akci „Interiér kanceláří radnice Kuřim“ a schvaluje uzavření smluvního vztahu se společností Fersto, s. r. o., K Lesu 1, 635 00 Brno, IČO 26885590 za cenu 403.656 Kč vč. DPH ve věci dodávky a montáže interiéru.
480/20 - RM č.34
s c h v a l u j e:
- odlišný postup ve smyslu ustanovení čl. 9 směrnice S5/2019/RM Zadávání veřejných zakázek malého rozsahu na akci „Interiér kanceláří radnice Kuřim – odbor sociálních věcí a prevence“ a schvaluje uzavření smluvního vztahu se společností FERSTO, s. r. o., K Lesu 1, 635 00 Brno, IČ 26885590 za cenu 490.123 Kč vč. DPH ve věci dodávky a montáže interiéru.
342/20 - RM č.26
r u š í:
- usnesení č. 235/2020 ze dne 27.05.2020 z důvodu špatného názvu zakázky.
343/20 - RM č.26
s c h v a l u j e:
- odlišný postup ve smyslu ustanovení čl. 9 směrnice S5/2019/RM Zadávání veřejných zakázek malého rozsahu na akci „Interiér kanceláří radnice Kuřim“ a schvaluje uzavření smluvního vztahu se společností Fersto, s. r. o., K Lesu 1, 635 00 Brno, IČ 26885590 za cenu 689.144 Kč vč. DPH ve věci dodávky a montáže interiéru.
235/20 - RM č.17
s c h v a l u j e:
- odlišný postup ve smyslu ustanovení čl. 9 směrnice S5/2019/RM Zadávání veřejných zakázek malého rozsahu na akci „Interiér kanceláří č. 218, 402 radnice Kuřim“ a schvaluje uzavření smluvního vztahu se společností Fersto, s. r. o., K lesu 1, 635 00 Brno, IČ 26885590 za cenu 689.144 Kč vč. DPH ve věci dodávky a montáže interiéru.
492/19 - RM č.36
Schvaluje:
- odlišný postup ve smyslu ustanovení čl. 9 směrnice S5/2019/RM Zadávání veřejných zakázek malého rozsahu na akci „Interiér kanceláří č. 218, 402 radnice Kuřim“ a schvaluje uzavření smluvního vztahu se společností Fersto, s. r. o., K lesu 1, 635 00 Brno, IČ 26885590 za cenu 227.928 Kč vč. DPH ve věci dodávky a montáže interiéru.
- Termín plnění: 31. 12. 2019 (OI)
439/19 - RM č.33
Schvaluje:
- uzavření Dodatku č. 1 ke Smlouvě o dílo č. 2019/D/0132 se společností Fersto, s. r. o., se sídlem K Lesu 1, 635 00 Brno, IČ 26885590 se změnou termínu dokončení prací do 10. 11. 2019.
- Termín plnění: 30. 12. 2019 (OI)
389/19 - RM č.28
Schvaluje:
- odlišný postup ve smyslu ustanovení čl. VIII směrnice S4/2018/RM Zadávání veřejných zakázek malého rozsahu na akci „Interiér kanceláří č. 413, 414 radnice Kuřim“ a schvaluje uzavření smlouvy o dílo se společností Fersto, s.r.o., K lesu 1, 635 00 Brno, IČ 26885590 za cenu 276.364 Kč vč. DPH ve věci dodávky a montáže interiéru.
- Termín plnění: 31. 12. 2019 (OI)
657/18 - RM č.41
Souhlasí:
- s výsledkem hodnocení uvedeným ve zprávě o posouzení a hodnocení nabídek na zakázku malého rozsahu s názvem „Interiér kanceláří č. 207-209, 309, 318 radnice Kuřim“ a schvaluje uzavření smlouvy o dílo se společností Roman Lébl, Otín 61, 377 01 Jindřichův Hradec, IČ 72182881, která předložila nejvhodnější nabídku v celkové hodnotě 412.950 Kč bez DPH (tj. 499.669 Kč vč. DPH).
- Termín plnění: 28. 2. 2019 (OI)
583/18 - RM č.37
Schvaluje:
- zrušení zadávacího řízení na výběr zhotovitele zakázky „Interiér kanceláří č. 207-209, 309, 318 radnice Kuřim“.
- Termín plnění: 31. 12. 2018 (OI)
584/18 - RM č.37
Schvaluje:
- zahájení zadávacího řízení na výběr zhotovitele veřejné zakázky na dodávku a montáž interiéru „Interiér kanceláří č. 207-209, 309, 318 radnice Kuřim“ a dále schvaluje znění výzvy k podání nabídky.
- Termín plnění: 28. 2. 2019 (OI)
585/18 - RM č.37
Schvaluje:
- komisi pro posouzení a hodnocení nabídek, která bude zároveň plnit funkci komise pro otevírání obálek s nabídkami pro veřejnou zakázku s názvem „Interiér kanceláří č. 207-209, 309, 318 radnice Kuřim".
- Termín plnění: 31. 12. 2018 (OI)
538/18 - RM č.35
Souhlasí:
- s výsledkem hodnocení uvedeným ve zprávě o posouzení a hodnocení nabídek na zakázku malého rozsahu s názvem „Interiér kanceláří č. 207-209, 309, 318 radnice Kuřim“ a schvaluje uzavření smlouvy o dílo se společností Roman Lébl, Otín 61, 377 01 Jindřichův Hradec, IČ 72182881, která předložila nejvhodnější nabídku v celkové hodnotě 412.950 Kč bez DPH (tj. 499.669 Kč vč.DPH).
- Termín plnění: 31. 12. 2018 (OI)
491/18 - RM č.31
Schvaluje:
- zahájení zadávacího řízení na výběr zhotovitele veřejné zakázky na dodávku a montáž interiéru „Interiér kanceláří č. 207-209, 309, 318 radnice Kuřim“ a dále schvaluje znění výzvy k podání nabídky.
- Termín plnění: 30. 12. 2018 (OI)
107/18 - RM č.6
Souhlasí:
- s výsledkem hodnocení uvedeným ve zprávě o posouzení a hodnocení nabídek na zakázku malého rozsahu s názvem „Interiér kanceláří č. 305 - 307 radnice Kuřim“ a schvaluje uzavření smlouvy o dílo se společností Roman Lébl, Otín 61, 377 01 Jindřichův Hradec, IČ 72182881, která předložila nejvhodnější nabídku v celkové hodnotě 207.700 Kč bez DPH (tj. 251.317 Kč vč. DPH).
- Termín plnění: 31. 12. 2018 (OI)
36/18 - RM č.4
Jmenuje:
- komisi pro posouzení a hodnocení nabídek, která bude zároveň plnit funkci komise pro otevírání obálek s nabídkami pro veřejnou zakázku s názvem „Interiér kanceláří č. 305 - 307 radnice Kuřim".
- Termín plnění: 31. 12. 2018 (OI)
31/18 - RM č.3
Schvaluje:
- zahájení zadávacího řízení na výběr zhotovitele veřejné zakázky na dodávku a montáž interiéru „Interiér kanceláří č. 305 - 307 radnice Kuřim“ a dále schvaluje znění výzvy k podání nabídky.
- Termín plnění: 30. 4. 2018 (OI)
420/17 - RM č.27
Schvaluje:
- uzavření Dodatku č. 2 ke Smlouvě o dílo č. 2017/D/0063 se společností Fersto, s.r.o., se sídlem K lesu 1, 635 00 Brno, IČ 26885590, se změnou termínu dokončení prací do 12. 9. 2017.
- Termín plnění: 31. 12. 2017 (OI)
352/17 - RM č.22
Schvaluje:
- uzavření Smlouvy o dílo se společností MMklima s.r.o., Palackého třída 2630/131, 612 00 Brno, IČ 29260795 v celkové hodnotě 532.598,44 Kč vč. DPH.
- Termín plnění: 30. 12. 2017 (OI)
329/17 - RM č.20
Schvaluje:
- uzavření dodatku č. 1 ke Smlouvě o dílo č. 2017/D/0063 se společností Fersto, s.r.o., se sídlem K lesu 1, 635 00 Brno, IČ 26885590 se změnou termínu dokončení prací do 21.8.2017.
- Termín plnění: 30. 6. 2017 (OI)
339/17 - RM č.20
Schvaluje:
- odlišný postup ve smyslu ustanovení čl. 8 směrnice S2/2015/RM zadání zakázky malého rozsahu na dodávku a montáž chlazení do kanceláří v 4. NP a schvaluje jako zhotovitele společnost MMklima s.r.o., Palackého třída 2630/131, 612 00 Brno, IČ 29260795 za cenu 532.598,44 Kč vč. DPH.
- Termín plnění: 31. 12. 2017 (OI)
265/17 - RM č.17
Souhlasí:
- s výsledkem hodnocení uvedeným ve zprávě o posouzení a hodnocení nabídek na zakázku malého rozsahu s názvem „Interiér kanceláří č. 301-304 radnice Kuřim“ a schvaluje uzavření smlouvy o dílo se společností Fersto, s.r.o., se sídlem K lesu 1, 635 00 Brno, IČ 26885590, která předložila nejvhodnější nabídku v celkové hodnotě 375.095 Kč bez DPH, t.j. 453.864,95 Kč vč. DPH.
- Termín plnění: 31. 12. 2017 (OI)
109/17 - RM č.8
Schvaluje:
- změnu termínu dokončení prací zakázky „Interiér kanceláří č. 318-321 radnice Kuřim“ do 30. 4. 2017.
- Termín plnění: 30. 4. 2017 (OI)
9/17 - RM č.2
Schvaluje:
- odlišný postup ve smyslu ustanovení čl. 8 směrnice S2/2015/RM zadání zakázky malého rozsahu na dodávku a montáž 3 ks nových prosklených protipožárních dveří s požární odolností EI 30DP1 a schvaluje jako zhotovitele PKS okna a.s., Brněnská 126/38, 591 39 Žďár nad Sázavou, IČ 65276507 za cenu 262.917,27 Kč vč. DPH.
- Termín plnění: 31. 12. 2017 (OI)
527/16 - RM č.38
Souhlasí:
- s výsledkem hodnocení uvedeným ve zprávě o posouzení a hodnocení nabídek na zakázku malého rozsahu s názvem „Interiér kanceláří č. 111 a 112 radnice Kuřim“ a schvaluje uzavření smlouvy o dílo se společností Jaromír Mareš, se sídlem Cyrilometodějská 1, 674 01 Třebíč, IČ 13074237, která předložila nejvhodnější nabídku v celkové hodnotě 391.471 Kč vč. DPH.
- Termín plnění: 31. 12. 2016 (OI)
472/16 - RM č.35
Schvaluje:
- zrušení zadávacího řízení na výběr zhotovitele zakázky „Protipožární prosklené dveře do CHÚC v objektu radnice Kuřim“.
- Termín plnění: 2. 11. 2016 (OI)
292/16 - RM č.17
Schvaluje:
- odlišný postup ve smyslu ust. čl. 8 směrnice S2/2015/RM zadání zakázky na dodávku „Rozšíření mobilního regálového systému pro archiv“ a schvaluje jako dodavatele společnost BEG Bohemia, spol. s r.o., se sídlem Ledárenská 25, 620 00 Brno, IČ 25300245.
- Termín plnění: 31. 7. 2016 (OI)
Související smlouvy
Smlouva o dílo
Typ smlouvy: | O dílo - Investice |
---|---|
Odbor: | OI |
Zpracoval: | Ing. Renata Havlová |
Hodnota: | 323 530 Kč |
Hodnota s DPH: | 391 471 Kč |
Datum účinnosti: | 14.12.2016 |
Smluvní strany: | Jaromír Mareš (13074237) |
Soubory ke stažení:
Smlouva o dílo č. 2017/D/0031
Typ smlouvy: | O dílo - Investice |
---|---|
Odbor: | OI |
Zpracoval: | Ing. Renata Havlová |
Hodnota: | 293 000 Kč |
Hodnota s DPH: | 354 530 Kč |
Datum účinnosti: | 8.3.2017 |
Smluvní strany: | Roman Lébl (72182881) |
Soubory ke stažení:
Smlouva o dílo
Typ smlouvy: | O dílo - Investice |
---|---|
Odbor: | OI |
Zpracoval: | Ing. Renata Havlová |
Hodnota: | 375 095 Kč |
Hodnota s DPH: | 453 865 Kč |
Datum účinnosti: | 2.6.2017 |
Smluvní strany: | FERSTO, s.r.o. (26885590) |
Soubory ke stažení:
Dodatek č.2
Typ smlouvy: | O dílo - Investice |
---|---|
Odbor: | OI |
Zpracoval: | Ing. Renata Havlová |
Hodnota bez DPH: | 375 095,- Kč |
Hodnota s DPH: | 453 865,- Kč |
Datum účinnosti: | 17.8.2017 |
Soubory ke stažení:
SoD chlazení kanceláří 4.NP
Typ smlouvy: | O dílo - Investice |
---|---|
Odbor: | OI |
Zpracoval: | Ing. Renata Havlová |
Hodnota: | 440 164 Kč |
Hodnota s DPH: | 532 598 Kč |
Datum účinnosti: | 29.6.2017 |
Smluvní strany: | MMklima s.r.o. (29260795) |