V září byla dopracována zadávací dokumentace pro nábytek v zasedací místnosti a klubovně. Následně bylo vyhlášeno výběrové řízení na I. etapu – zhotovení nábytku pro klubovnu. Dne 22. 11. 2017 rada města schválila výsledek zadávacího řízení usn. č. 591/2017, na uzavření smlouvy o dílo se společností Fersto, s.r.o., K lesu 1, 635 00 Brno, IČ 26885590, která předložila nejvhodnější nabídku v celkové hodnotě 191 313,10 Kč s DPH.
Jediným hodnotícím kritériem výběrového řízení byla nejnižší nabídková cena.
V zadávacích podmínkách byl uveden termín plnění do 22. 12. 2017.
Po zaslání oznámení o přidělení zakázky zástupce společnosti pan Slatina podal žádost o posunutí termínu zhotovení veřejné zakázky z časových důvodů.
Na těchto webových stránkách se používají soubory cookies a další síťové identifikátory, které jsou nezbytné pro provoz některých funkcionalit webu.