Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Výběrové řízení referent/ka odboru finančního

Město Kuřim vyhlašuje výběrové řízení na místo referent/referentka odboru finančního Městského úřadu Kuřim - účetní. Přihlášku s požadovanými doklady zašlete na adresu Městský úřad Kuřim, Jungmannova 968/75, 664 34 Kuřim nebo předejte na podatelně úřadu nejpozději do 25.03.2020 do 12:00 hod. Označte ji nápisem: Výběrové řízení – referent OF.
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
VŘ 20-03
Název územního samosprávného celku: Město Kuřim
Druh práce: referent odboru finančního Městského úřadu Kuřim – účetní
Místo výkonu práce: Kuřim
Zákonné předpoklady uchazeče:
splnění předpokladů podle ustanovení § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních
samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů:
▪ fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je
cizím státním občanem, má v České republice trvalý pobyt a ovládá jednací jazyk
▪ dosažení věku 18 let
▪ způsobilost k právním úkonům
▪ bezúhonnost
▪ ovládání jednacího jazyka
Jiné požadavky:
vzdělání: SŠ, VOŠ nebo VŠ vzdělání v oblasti ekonomie
praxe: v oblasti účetnictví 3 roky (praxe v účtování obcí výhodou)
požadujeme:
základní znalost:
− zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví a související právní předpisy
− zákona č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě
− zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
− zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty
− Českých účetních standardů – neziskový sektor
− zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích
− zákona č. 128/2000 Sb., o obcích,
vše v platném znění
▪ absolvování vstupního vzdělávání úředníků (výhodou)
▪ zkouška zvláštní odborné způsobilosti nutná do 18 měsíců od nástupu
požadované dovednosti a schopnosti: komunikativnost, samostatnost, vstřícnost,
schopnost jednat s občany a institucemi,
schopnost stálého vzdělávání se,
znalost práce na PC - ASPI, GINIS, výhodou.
Platové podmínky:
dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády ČR
č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění
pozdějších předpisů, platová třída 9.
Náležitostí přihlášky:
název výběrového řízení; jméno, příjmení, titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana); číslo občanského průkazu; telefonní případně e-mailové spojení; datum a podpis.
Přihlášku najdete na https://www.kurim.cz/filemanager/files/25578.pdf
https://www.kurim.cz/cs/obcan/volna-mista/volna-mista-na-meu.html
K přihlášce připojte:
▪ strukturovaný profesní životopis s podrobnějším popisem obsahu práce z posledních dvou zaměstnání
▪ originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než tři měsíce
▪ ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (u diplomu vč. vysvědčení o státní závěrečné zkoušce, toto vysvědčení nemusí být ověřeno)
Lhůta, místo a způsob podání přihlášky:
Přihlášku s požadovanými doklady zašlete na adresu
Městský úřad Kuřim, Jungmannova 968/75, 664 34 Kuřim
nebo předejte na podatelně úřadu nejpozději do 25.03.2020 do 12:00 hod.
Označte ji nápisem: Výběrové řízení – referent OF.
Kontaktní pracovník:
Hana Koláčková, tel. 541 422 304, e-mail: kolackovah@kurim.cz
Ing. Aleš Varmužka tel. 541 422 323, e-mail: varmuzka@kurim.cz
Předpokládaný termín nástupu do zaměstnání: červen 2020 nebo dle domluvy.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Ing. Karel Torn, CSc. v.r.
tajemník úřadu
Vyvěšeno: 09.03.2020