Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Mimořádná opatření k rizikům šíření koronaviru

Zde vám budeme přinášet aktuální informace k mimořádným opatřením k rizikům šíření koronaviru.
Důležité kontakty:
Ministerstvo zdravotnictví České republiky zřídilo nové webové stránky s informacemi ke koronaviru:
https://koronavirus.mzcr.cz/
Koronavirus infolinka KHS JmK +420 773 768 994
po-pá: 8:00-17:00, mimo tuto dobu
Infolinka Státního zdravotního ústavu +420 724 810 106, +420 725 191 367
26. 3. 2021
18. 3. 2021
26. 2. 2021
22. 2. 2021
14. 2. 2021
Usnesení vlády o přijetí krizového opatření 14. 2. 2021
8. 2. 2021
3. 2. 2021
26. 1. 2021
Město Kuřim pro své občany rozšiřuje „covidové“ služby např. o registraci k očkování
Protože stále přetrvává nedobrá epidemiologická situace, město Kuřim stále nabízí a dále rozšiřuje služby pro své občany.
Nově – pomoc při registraci k očkování
Pro ty, kteří mají nárok na očkování proti nemoci Covid-19 nabízí město Kuřim poradenství a pomoc při registraci k očkování, případně při výběru termínu. Pokud tedy spadáte do skupiny, pro niž je očkování momentálně k dispozici (nyní senioři 80+), můžete se obrátit na linku pomoci. Zde vám operátor pomůže s registrací či získáním termínu, případně si můžete sjednat termín k návštěvě radnice, kde s vámi operátor celý proces registrace projde a zaregistruje vás, případně, pokud budou k dispozici, najde i termín na očkování. Služba je zdarma.
Službu pomoci při registraci k očkování najdete na tel. lince 702 241 639, provozní doba je v pracovní dny od 8 do 16 hodin.
Právní služby zdarma
Kuřimský advokát Mgr. Petr Pernica poskytuje občanům města Kuřim zdarma své právní služby. Děje se tak ve spolupráci s městem Kuřim, které ovšem služby pana Pernici neplatí, pouze poskytuje své prostory. Pan Pernica je vám k dispozici, po předchozí domluvě, každou středu od 16 do 18 hod. na adrese MěÚ Kuřim, Jungmannova 968/75 ve 3. patře, místnost č. 408 (vpravo od výtahu). Právní pomoc je poskytována bezplatně, osobně, anonymně a v rozsahu nejméně 20minutové konzultace. O právní konzultaci můžete požádat písemně e-mailem, nebo telefonicky na níže uvedených kontaktech, a to nejpozději do 12 hod. dne předcházejícího požadované konzultaci.
Kontakty na p. Pernicu jsou: tel. 728 783 904, mail advokat@petrpernica.cz, web www.petrpernica.cz
Psychologická pomoc
Pro všechny občany města Kuřimi jsou určeny služby psychologické pomoci. Pokud v dnešní těžké době potřebujete, můžete se obrátit jak na linky s celostátní působností, tak můžete svoji situaci probrat s psychology z kuřimské polikliniky.
Pomoc najdete na následujících linkách:
Psychologická pomoc klinických psychologů z polikliniky pro všechny občany Kuřimi – můžete volat v pondělí až pátek v čase 15 – 19 hodin, tel. 732 782 107.
Anděl na drátě – psychologická i praktická pomoc pro seniory, volání je bezplatné, volejte nonstop, tel. 800 555 655.
Nákupy s donáškou domů
Služba je k dispozici pro seniory nad 70 let včetně, kteří žijí v Kuřimi (trvalé bydliště není podmínkou). Lze objednat nákupy základních potravin, drogerie a léků, včetně léků na recept, případně dodávku textilních roušek. Donášku nákupu nabízíme 2x týdně vždy v pondělí a ve čtvrtek, kdy vám bude nákup doručený až do domu. Rozvoz budou zajišťovat dobrovolníci z Kuřimi, mj. kuřimští hasiči, sportovci či skauti. Doručení zboží bude probíhat během odpoledne od 16 hodin (podle množství objednávek). Objednávky je možné učinit každý pracovní den od 8 do 13 hodin. Objednávky na pondělní nákup je třeba zatelefonovat na výše uvedené tel. číslo v pondělí do 13 hodin, pozdější objednávky budou vyřízeny roznáškou ve čtvrtek. Objednávky na čtvrteční nákup je třeba zatelefonovat nejpozději ve čtvrtek do 13 hodin. Hodnota nákupu bude evidována u každého nakupujícího a platba bude sdružená za všechny nákupy dané osoby jednou za 2 týdny. Peníze za nákupy bude vybírat pracovník města. Pozor – zálohy se nevybírají, služba je bez jakýchkoliv dalších poplatků. Peníze předávejte pouze důvěryhodné osobě, která bude přesně znát Vaši útratu!
Objednávku nákupu domů lze učinit na tel. 722 951 205.
Jiná pomoc seniorům
Sociálně-právní i jinou pomoc nabízí seniorům Senior Point, kde poradí vyškolená a ochotná pomoc. Linka je v provozu nonstop.
Pro tuto pomoc volejte č. 840 111 122.
Další důležitá telefonní čísla
1212 – Celostátní zdravotnická linka ohledně informací k nemoci Covid-19.
112 – Tísňová linka pro případ, potřebujete urgentní lékařskou pomoc.
18. 1. 2021
15. 1. 2021
12. 1. 2021
Usnesení vlády o přijetí krizových opatření ze 12. 1. 2021
6. 1. 2021
21. 12. 2020
21. 12. 2020
14. 12. 2020
Usnesení vlády o přijetí krizových opatření ze 7. 12. 2020
30. 11. 2020
30. 10. 2020
29. 10. 2020
26.10. 2020
21. 10. 2020
Krizové opatření o omezení obchodu a služeb
Krizové opatření - orgány veřejné moci a státní správy
Krizové opatření o volném pohybu osob
19. 10. 2020
19. 10. 2020
Sbírka zákonů o přijetí krizových opatření vydáno 19. 10. 2020
16.10.2020
Sbírka zákonů o přijetí krizových opatření vydáno 16. 10. 2020
12. 10. 2020
Sbírka zákonů o přijetí krizových opatření vydáno 12. 10. 2020
8. 10. 2020
Usnesení vlády České republiky o přijetí krizových opatření
5. 10. 2020
Aktuální opatření platná pro území celé České republiky
Od 5. do 18. října 2020 platí
- zákaz přítomnosti veřejnosti v provozovnách stravovacích služeb v čase mezi 22. a 6. hodinou
- v čase mezi 6. a 22. hodinou může u jednoho stolu sedět maximálně šest zákazníků
- uvnitř stravovacího zařízení nesmí být více zákazníků, než je v něm míst k sezení
Od 5. do 18. října 2020 se mohou konat
- hromadné akce ve vnitřních prostorách do 10 účastníků
- hromadné venkovní akce do 20 účastníků
- akce bez omezení počtu účastníků, pokud se jedná o členy domácnosti, výkon povolání, podnikatelskou nebo jinou obdobnou činnost, účast na svatbě, prohlášení osob o tom, že spolu vstupují do registrovaného partnerství, o pohřeb
- schůze, zasedání a podobné akce ústavních orgánů, orgánů veřejné moci, soudů a jiných veřejných osob, které se konají na základě zákona, s účastí veřejnosti nepřevyšující 100 osob
- koncerty, divadelní představení a jiná umělecká představení, během kterých se převážně nezpívá, do 500 účastníků, kdy každý účastník má přidělené místo k sezení a kdy se neprodává občerstvení
- sportovní akce v rámci soutěží organizovaných sportovními svazy, akce se účastní pouze sportovci a nezbytné osoby zabezpečující organizační a technické zázemí včetně rozhodčích a osob zajišťujících zpravodajství v počtu maximálně 130 osob v rámci vnitřního i vnějšího sportoviště
- přípravy sportovců pro sportovní akce v rámci soutěží organizovaných sportovními svazy
- bohoslužby s nejvíce 100 účastníky, kdy každý musí mít místo k sezení, v průběhu bohoslužby se nezpívá
1. 10. 2020
Vydání sbírky zákonů č. 158/2020 v souvislosti s COVID-19
Nařízení mimořádného opatření Krajské hygienické stanice Jihomoravského kraje se sídlem v Brně č. 3/2020
29. 9. 2020
Stupně pohotovosti a opatření vyplývající z aktuální epidemiologické situace v ČR
24. 9. 2020
MZČR vydává mimořádné opatření, kdy se v době od 24. září 2020 od 0:00 hod. do 7. října 2020 od 23:59 hod. zakazují nebo omezují slavnosti, divadelní a filmová představení, sportovní a jiná shromáždění a trhy.
MZČR vydává mimořádné opatření s účinností ode dne 24. září 2020 od 0:00 hod. do 7. října 2020 do 23:59 hod., kde se omezuje činnost zařízení.
23. 9. 2020
Nařízení mimořádných opatření Krajské hygienické stanice Jihomoravského kraje
17. 9. 2020
Aktuální opatření platná pro území celé České republiky
Od 18. září platí povinnost nošení roušek:
- ve všech vnitřních prostorech staveb, mimo bydliště nebo místo ubytování (například hotelový pokoj),
- ve školách a školských zařízeních, včetně středních a vysokých škol,
- v prostředcích veřejné dopravy (MHD, meziměstské autobusy a vlaky, taxislužby),
- při vnitřních hromadných akcích při jakémkoliv počtu účastníků.
9. 9. 2020
Od čtvrtka budou povinné roušky ve vnitřních prostorách budov v celé ČR
Ministerstvo zdravotnictví reaguje na zhoršující se epidemickou situaci a od čtvrtka 10. září zavádí povinné nošení roušek až na některé výjimky ve všech vnitřních prostorách staveb mimo bydliště a ve společných prostorách škol. Nadále také platí celostátní povinnost nosit ochranné prostředky v prostředcích veřejné dopravy. Roušky jsou základní preventivní opatření nejen v souvislosti s COVID-19, ale také v souvislosti s blížícím se obdobím respiračních onemocnění.
„Kvůli zhoršující se epidemické situaci jsem dnes ráno svolal mimořádné jednání Centrálního řídícího týmu Chytré karantény. S odborníky jsme se shodli, že od zítra zavedeme povinnost nosit roušku ve vnitřních prostorách budov v celé ČR. Roušky jsou základní preventivní a neekonomické opatření, které je velmi účinné. Vyzývám také všechny občany k maximální odpovědnosti a dodržování základních hygienických pravidel. Zapamatujme si pravidlo 3R. Ruce, roušky, rozestupy. Je to to nejmenší a přitom tak důležité. Každý z nás může svým odpovědným přístupem přispět ke zvládnutí této epidemie,” připomněl ministr zdravotnictví Adam Vojtěch.
Roušky budou od zítra povinné mimo bydliště nebo místo ubytování (např. hotelový pokoj). V případě budov škol, školských zařízení a budov vysokých škol se povinnost vztahuje pouze na společné prostory těchto budov (např. chodby a záchody). Výjimku z povinnosti mají například děti do dvou let, děti a pedagogové v mateřských školách, hospitalizovaní pacienti, osoby při provádění autorského díla, moderátoři, sportovci v době tréninku nebo soutěže, snoubenci v průběhu obřadu a další. Veškeré výjimky jsou uvedeny v mimořádném opatření a níže v textu tiskové zprávy.
„Roušky významně snižují riziko šíření infekce. Jsou jednoduchou ale maximálně efektivní bariérou, která zabraňuje šíření kapének vzduchem na jiné lidi, především při mluvení, kašlání nebo kýchání. S ohledem na denní vysoké nárůsty nových případů jdeme cestou zavedení roušek ve vnitřních prostorách staveb, kde jsou lidé v uzavřeném prostoru, nejsou často dodržovány rozestupy a infekce se tak snadněji šíří. Očekáváme, že počty nových případů budou nadále růst. Na dnešním jednání se proto všichni odborníci shodli, že je potřeba reagovat rychle a roušky zavést již od zítra. Chci také požádat všechny občany o zodpovědnost a dodržování hygienických pravidel. A pokud pocítíte příznaky respiračního onemocnění, zůstaňte doma a telefonicky kontaktujte svého lékaře,“ doplnila ministra hlavní hygienička ČR Jarmila Rážová.
Povinnost nosit roušku se NEVZTAHUJE na:
a) děti do dvou let věku,
b) děti a pedagogické pracovníky v mateřské škole a děti a osoby o ně pečující v dětské skupině,
c) osoby ve vzdělávacích institucích poskytujících jednoleté kurzy cizích jazyků s denní výukou při vzdělávání v učebně,
d) internáty a domovy mládeže, jde-li o zaměstnance nebo ubytované děti, žáky nebo studenty,
e) školská zařízení pro výkon ústavní výchovy nebo ochranné výchovy a školy zřízené při nich a střediska výchovné péče při poskytování služeb internátní formou,
f) školy zřízené Ministerstvem spravedlnosti,
g) žáky, studenty a pedagogické pracovníky ve škole zřízené podle § 16 odst. 9 školského zákona,
h) zaměstnanci a děti v zařízeních pro děti vyžadující okamžitou pomoc,
i) osoby s poruchou intelektu, s poruchou autistického spektra, a kognitivní poruchou nebo se závažnou alterací duševního stavu, jejichž mentální schopnosti či aktuální duševní stav neumožňují dodržování tohoto zákazu,
j) pacienty, jsou-li hospitalizovaní ve zdravotnických zařízeních lůžkové péče, a je-li to potřebné pro poskytování zdravotních služeb,
k) zdravotnické pracovníky po dobu nezbytně nutnou, je-li to potřebné pro poskytování zdravotních služeb,
l) uživatele sociálních služeb v zařízeních sociálních služeb, kterými jsou týdenní stacionáře, domovy pro osoby se zdravotním postižením, domovy pro seniory a domovy se zvláštním režimem, a v zařízeních poskytujících odlehčovací sociální služby v pobytové formě,
m) další případy zřetele hodné, které stanoví poskytovatel zdravotních nebo sociálních služeb nebo ošetřující lékař pro pohyb a pobyt ve zdravotnických zařízení a v zařízeních sociálních služeb,
n) zaměstnance a osoby v obdobném postavení včetně ústavních činitelů po dobu, kdy vykonávají práci na jednom místě, pracuje-li taková osoba ve vzdálenosti nejméně 2 metry od jiné osoby,
o) osoby řídící vozidlo veřejné dopravy, kdy nejsou v přímém kontaktu s cestujícím při jeho odbavení,
p) soudce, přísedící, státní zástupce, obviněné a jejich obhájce, účastníky civilních, správních a ústavních soudních řízení a jejich zástupce, svědky, znalce, tlumočníky a další osoby, o kterých tak rozhodne soud, a to v místě a době soudního řízení,
q) osoby při provádění autorského díla (např. divadelního, tanečního nebo hudebního představení), osoby přednášející a osoby účinkující při tvorbě a výrobě audiovizuálního díla nebo pořadu,
r) moderátory, redaktory a další osoby vystupující v rozhlasových, televizních a dalších pořadech,
s) osoby, které vykonávají práci zařazenou rozhodnutím příslušného orgánu ochrany veřejného zdraví do kategorie třetí nebo čtvrté pro rizikový faktor pracovních podmínek zátěž teplem, a dále osoby, jež vykonávají práci, která dosud nebyla kategorizována a u které lze předpokládat, že po provedení kategorizace bude z důvodu přítomnosti rizikového faktoru pracovních podmínek zátěž teplem spadat do kategorie třetí nebo čtvrté,
t) zákazníky provozoven stravovacích služeb v době konzumace potravin a pokrmů včetně nápojů,
u) osoby cestující v prostředcích veřejné dopravy po dobu nezbytně nutnou ke konzumaci potravin a pokrmů včetně nápojů,
v) snoubence v průběhu sňatečného obřadu a další osoby tomuto obřadu přítomné a osoby činící prohlášení o tom, že spolu vstupují do registrovaného partnerství, a další osoby tomuto prohlášení přítomné,
w) osoby po dobu nezbytně nutnou pro pořízení jejich portrétní fotografie, popř. fotografie novomanželů, včetně společné fotografie s členy domácnosti a dalšími blízkými osobami,
x) sportovce nebo cvičící osoby v době tréninku, cvičení, zápasu, soutěže apod.,
y) osoby v prostorech vnitřních umělých koupališť, kterými jsou plavecký bazén, koupelový bazén, bazén pro kojence a batolata a brouzdaliště, lázeňských a léčebných bazénů a saun.

24. 8. 2020
Od 1. září budou povinné roušky ve vybraných vnitřních prostorech
„Roušky zavádíme od 1. září plošně jen v epidemiologicky nejrizikovějších místech. Nicméně všude tam, kde se pohybuje mnoho různých lidí a nejde dodržovat bezpečný odstup, roušky doporučujeme. Nyní je zásadní, aby lidé nezapomněli, že virus mezi námi je a jen tak nezmizí. Abychom nemuseli zavádět celostátní opatření, musíme být nyní všichni zodpovědní a obezřetní. Prosíme občany, aby dodržovali základní hygienická pravidla – mytí rukou, rozestupy od ostatních a roušky,“ apeluje ministr zdravotnictví Adam Vojtěch.
Mimořádné opatření, které zavádí povinnost ochrany dýchacích cest, se tedy od září nově vztahuje na některé vnitřní prostory staveb a veřejnou dopravu, konkrétně se jedná o:
- zařízení zdravotních a sociálních služeb (nemocnice, ambulance, polikliniky, domovy pro seniory, stacionáře, lékárny a další zařízení),
- úřady (místnosti určené pro kontakt s veřejností v době, kdy slouží pro tento účel),
- veřejná doprava (MHD, meziměstská doprava, taxislužby a další),
- vnitřní hromadné akce nad 100 osob,
- volební místnosti.
„I nadále zachováváme nezbytné výjimky z povinnosti nosit roušku, a to u dětí do dvou let, osob s poruchou intelektu, řidičů veřejné dopravy či uživatelů v zařízeních sociální péče a v některých dalších případech,“ uvedla hlavní hygienička ČR Jarmila Rážová. „Zároveň prosím občany, aby v nadcházejícím období zvýšeného výskytu respiračních onemocnění dbali na vyšší hygienu rukou a zejména pokud by se necítili zdravotně dobře, zůstali doma nebo kontaktovali svého praktického lékaře,“ doplnila hlavní hygienička ČR Jarmila Rážová.
Přehled všech platných výjimek z mimořádného opatření:
- děti do dvou let věku,
- osoby s poruchou intelektu, s poruchou autistického spektra, a kognitivní poruchou nebo se závažnou alterací duševního stavu, jejichž mentální schopnosti či aktuální duševní stav neumožňují dodržování tohoto zákazu,
- pacienty, jsou-li hospitalizovaní ve zdravotnických zařízeních lůžkové péče, a je-li to potřebné pro poskytování zdravotních služeb,
- zdravotnické pracovníky po dobu nezbytně nutnou, je-li to potřebné pro poskytování zdravotních služeb,
- uživatele sociálních služeb v zařízeních sociálních služeb, kterými jsou týdenní stacionáře, domovy pro osoby se zdravotním postižením, domovy pro seniory a domovy se zvláštním režimem, a v zařízeních poskytujících odlehčovací sociální služby v pobytové formě,
- další případy zřetele hodné, které stanoví poskytovatel zdravotních nebo sociálních služeb nebo ošetřující lékař pro pohyb a pobyt ve zdravotnických zařízení a v zařízeních sociálních služeb,
- osoby řídící vozidlo veřejné dopravy nebo autobus i v rámci jiné než veřejné dopravy, kdy nejsou v přímém kontaktu s cestujícím při jeho odbavení,
- soudce, přísedící, státní zástupce, obviněné a jejich obhájce, účastníky civilních, správních a ústavních soudních řízení a jejich zástupce, svědky, znalce, tlumočníky a další osoby, o kterých tak rozhodne soud, a to v místě a době soudního řízení,
- osoby cestující v prostředcích veřejné dopravy a v autobusech i v rámci jiné než veřejné dopravy po dobu nezbytně nutnou ke konzumaci potravin a pokrmů včetně nápojů,
- snoubence v průběhu sňatečného obřadu a další osoby tomuto obřadu přítomné a osoby činící prohlášení o tom, že spolu vstupují do registrovaného partnerství, a další osoby tomuto prohlášení přítomné,
- osoby po dobu nezbytně nutnou pro pořízení jejich portrétní fotografie, popř. fotografie novomanželů, včetně společné fotografie s členy domácnosti a dalšími blízkými osobami,
- pohyb a pobyt v prostorech lázeňských a léčebných bazénů.
23. 7. 2020
1. 7. 2020
Plošně se ruší povinnost nošení roušek, a to od 1. července s výjimkou oblastí, kde krajská hygienická stanice přijala lokální opatření z důvodu zhoršené epidemiologické situace v souvislosti s covid-19 (viz níže).
15. 6. 2020
8. 6. 2020
- Divadelní, hudební, filmová a další umělecká představení, sportovní, kulturní, náboženské, spolkové, taneční, tradiční a jim podobné akce a jiná shromáždění, výstavy, slavnosti, poutě, přehlídky, ochutnávky, trhy a veletrhy, vzdělávací akce, oslavy, a to jak veřejné, tak soukromé, s účastí nejvýše 500 osob ve stejný čas;
- konání hromadných akcí ve venkovních i vnitřních prostorách s účastí nejvýše ve stejný čas 500 osob;
- organizovaný trénink nebo zápas sportovců na venkovním i vnitřním sportovišti s účastí nejvýše ve stejný čas 500 osob;
- svatby s účastí nejvýše ve stejný čas 500 osob;
- bohoslužby s účastí nejvýše ve stejný čas 500 osob;
- přítomnost osob ve venkovních prostorách provozoven stravovacích služeb mezi 23. a 6. hodinou;
- během farmářských trhů zkoušet oblečení přímo na místě;
- provoz muzeí, galerií, výstavních síní a dalších podobných zařízení s účastí ve stejný čas nejvýše 500 osob (kdy připadá 1 návštěvník na 10 m2 prostorů přístupných návštěvníkům);
- provoz divadel, kin, koncertních síní, cirkusů a podobných provozů s účastí nejvýše 500 osob;
- provoz vnitřních prostor hradů, zámků a dalších podobných kulturních památek s účastí ve stejný čas nejvýše 500 osob (kdy připadá 1 návštěvník na 10 m2 prostorů přístupných návštěvníkům);
- přítomnost nejvýše 500 osob ve stejný čas na přírodních a umělých koupalištích (kdy připadá 1 návštěvník na 10 m2 prostorů přístupných návštěvníkům).
26. 5. 2020
25. 5. 2020
- restaurace, kavárny, bary a další provozovny stravovacích služeb (vnitřní prostory) – povolení se vztahuje také na provoz stravovacích zařízení v nákupních centrech nad 5 000 m2;
- hotely, venkovní kempy a další ubytovací zařízení;
- taxislužby (dosud nepovolené);
- živnosti, při kterých je porušována integrita kůže (tetování, piercing, permanentní make-up apod.);
- zoologické, botanické a dendrologické zahrady (vnitřní prostory);
- hrady a zámky (vnitřní prostory);
- přírodní a umělá koupaliště (krytá i nekrytá);
- sauny a wellness centra;
- možnost návštěv v sociálních a zdravotnických lůžkových zařízeních;
- organizovaný trénink profesionálních i amatérských sportovců na venkovním i vnitřním sportovišti s účastí nejvýše ve stejný čas 300 osob s možností využití zázemí;
- hromadné akce ve venkovních i vnitřních prostorách s účastí nejvýše ve stejný čas 300 osob;
- možnost osobní přítomnosti žáků 1. stupně základních škol a jejich organizované a zájmové aktivity nepovinného charakteru formou školních skupin.
19. 5. 2020
11. 5. 2020
- Všechny provozovny v nákupních centrech s výjimkou provozoven stravovacích služeb.
- Provozovny nad 2 500 m2, v nichž nebyl zakázán provoz.
- Provozovny stravovacích služeb s prodejem přes výdejní okénko a v rámci venkovních (letních) zahrádek.
- Holičství a kadeřnictví, pedikúry, manikúry, solária, kosmetické, masérské, regenerační nebo rekondiční služby.
- Muzea, galerie, výstavní síně a další podobná zařízení
- Zámky, hrady, skanzeny (venkovní prostory).
- Venkovní tréninkové aktivity profesionálních sportovců s vyloučením veřejnosti.
- Divadelní, hudební, filmová a další umělecká představení, sportovní, kulturní, náboženské, spolkové, taneční, tradiční a jim podobné akce a jiná shromáždění, výstavy, slavnosti, poutě, přehlídky, cirkusy, ochutnávky, trhy a veletrhy, vzdělávací akce, oslavy, a to jak veřejné, tak soukromé, s účastí nepřesahující ve stejný čas 100 osob.
- Organizovaný trénink profesionálních i amatérských sportovců na venkovním i vnitřním sportovišti s účastí nejvýše ve stejný čas 100 osob.
- Hromadné akce ve venkovních i vnitřních prostorách s účastí nejvýše ve stejný čas 100 osob.
- Svatby s účastí nejvýše ve stejný čas 100 osob.
- Bohoslužby s účastí nejvýše ve stejný čas 100 osob.
- Pro prodej oděvů a obuvi byla stanovena oproti předchozí vlně uvolňování následující pravidla:
zkoušení oděvů a obuvi probíhá až po předchozí dezinfekci rukou zkoušející osobou,
při vrácení oděvů v rámci reklamace apod. se oděvy uloží po dobu 24 hodin odděleně od ostatního zboží a teprve poté je lze znovu nabízet zákazníkům.
- Studenti závěrečných ročníků středních škol, konzervatoří a vyšších odborných škol – pro účely přípravy na maturitní, závěrečné zkoušky a absolutorií – max. 15 žáků.
- Žáci 9. ročníků základních škol – výhradně pro účely přípravy na přijímací zkoušky na střední školy – max. 15 žáků.
- Studenti všech ročníků vysokých škol – max. 15 osob (omezení se nevztahuje na klinickou a praktickou výuku a praxi).
- Výuka na základních uměleckých školách a jazykových školách s právem státní jazykové zkoušky, jednoleté kurzy cizích jazyků s denní výukou – max. 15 žáků.
- Činnost středisek volného času – skupiny max. 15 účastníků.
- Prezenční výuka ve školách při dětských domovech se školou, výchovných a diagnostických ústavech.
- Výuka ve školách při zdravotnickém zařízení.
4. 5. 2020
28. 4. 2020
27. 4. 2020
23. 4. 2020
Vláda na svém zasedání ve čtvrtek 23. 4. 2020 rozhodla o urychlení uvolňování vybraných opatření. Časový harmonogram níže byl aktualizován a je platný k 23. 4.
18. 4 .2020
Městský úřad Kuřim obnovil úřední dny od 20. dubna, ale pouze pro objednané
15. 4. 2020
14. 4. 2020 19:00 hodin
Harmonogram uvolňování opatření ve školách a školských zařízeních, podnikatelských a dalších činností
pondělí 20. dubna
- Řemesla s provozovnou
- Farmářské trhy
- Autobazary a autosalóny
- Venkovní tréninkové aktivity profesionálních sportovců s vyloučením veřejnosti v menších skupinách za přesně definovaných podmínek (sportovci s profesionální smlouvou, vrcholoví sportovci MO – AČR a MV ČR)
- Svatby do 10 lidí za specifických hygienických podmínek
pondělí 27. dubna
- Provozovny do 200 m2, pokud nejsou v nákupních centrech nad 5 000 m2 (netýká se provozoven, které budou otevírány v dalších etapách)
pondělí 11. května
- Provozovny do 1 000 m2, pokud nejsou v nákupních centrech nad 5 000 m2 (netýká se provozoven, které budou otevírány v dalších etapách)
- Autoškoly
- Posilovny a fitness centra bez využití zázemí (sprchy, šatny)
pondělí 25. května
- Restaurace, hospody, bufety, kavárny, vinotéky, pivotéky s prodejem přes výdejní okénko a v rámci venkovních (letních) zahrádek
- Holičství a kadeřnictví, pedikúry, manikúry, solária, kosmetické, masérské, regenerační nebo rekondiční služby
- Muzea, galerie a výstavní síně
- Zoologické zahrady (pouze venkovní výběhy)
pondělí 8. června
- Všechny provozovny v nákupních centrech
- Provozovny nad 1 000 m2, které nejsou v nákupních centrech
- Restaurace, hospody, bufety, kavárny, vinotéky, pivotéky – vnitřní prostory
- Hotely a další ubytovací zařízení (včetně jejich restaurací a kaváren)
- Taxislužby (dosud nepovolené)
- Živnosti, při kterých je porušována integrita kůže (tetování, piercing)
- Divadla, zámky, hrady a ostatní kulturní aktivity za přesně definovaných podmínek
- Hromadné akce s odstupňovaným počtem účastníků
- Kulturní, společenské, sportovní akce (do 50 osob)
- Zotavovací akce apod. pro děti do 15 let věku
- Další včetně opatření v cestovním ruchu
- Svatby za specifických hygienických podmínek
- Zoologické zahrady (včetně vnitřních prostor)
během června
- Ostatní činnosti budou povoleny během června podle aktuální epidemiologické situace.
Uvolnění ve školách a školských zařízeních
pondělí 20. dubna
- Vysoké školy (vědecko-akademické instituce) - individuální aktivity pro studenty v posledním ročníku studia vždy do max. počtu 5 osob. Týká se např. individuálních konzultací či zkoušek, zejména státních závěrečných či rigorózních. Individuálně bude možné také navštívit knihovnu či studovnu, ale pouze za účelem příjmu či odevzdání studijní literatury
pondělí 11. května
- Studenti závěrečných ročníků středních škol, konzervatoří a vyšších odborných škol – výhradně pro účely přípravy na maturitní, závěrečné zkoušky a absolutoria
- Individuální výuka na základních uměleckých školách a jazykových školách s právem státní jazykové zkoušky
- Prezenční výuka ve školách při dětských domovech se školou, výchovných a diagnostických ústavech
pondělí 25. května
- Možnost osobní přítomnosti žáků 1. stupně základních škol a jejich organizované a zájmové aktivity nepovinného charakteru formou školních skupin – doporučeno 15 dětí ve skupině (jedno dítě v lavici), bez možnosti měnit složení skupin, roušky doporučeny
(o nošení/nenošení rozhodne vyučující), povinně pak roušky ve společných prostorách školy. - Výuka a vzdělávání na základních uměleckých školách, jazykových školách s právem státní jazykové zkoušky, výuka ve střediscích volného času a domech dětí a mládeže – max. 5 dětí.
nejdříve 1. června
- Možnost realizace maturitních a závěrečných zkoušek a absolutorií na konzervatořích a vyšších odborných školách
- Omezená možnost realizovat praktické vyučování (odborný výcvik) na středních a vyšších odborných školách – podmínky obdobné jako u školních skupin
červen
- Možnost realizace jednotných přijímacích a školních přijímacích zkoušek na středních školách
- Realizace konzultací či občasných vzdělávacích aktivit v menších skupinách žáků na 2. stupních základních škol a školách středních, a to formou třídnických hodin
14. 4. 2020 9:40 hodin
6. 4. 2020
Usnesení vlády o přijetí krizového opatření
31. 3. 2020
30. 3. 2020
30. 3. 2020
Mimořádné opatření - Prodloužení zákazu maloobchodního prodeje
Mimořádné opatření - Nošení ochranných prostředků dýchacích cest
Vláda dnes vzala na vědomí několik mimořádných opatření Ministerstva zdravotnictví. Podpořila výjimku pro nošení ochranných prostředků dýchacích cest (nos, ústa) a prodloužení krizových opatření.
Na základě jednání vlády vydalo Ministerstvo zdravotnictví s účinností od 31. března 2020 mimořádné opatření, kterým se stanovují výjimky z dosud platného krizové opatření schváleného vládou. Děti do dvou let věku a řidiči motorových vozidel, kteří jsou sami v uzavřeném vozidle, nově nemusí mít pokrývku úst a nosu. Pro ostatní nadále platí povinné nošení ochranných prostředků dýchacích cest v místech mimo bydliště. Takovou ochranou je respirátor, rouška, ústenka, šátek, šál nebo jiné prostředky, které brání šíření kapének.
„Shodli jsme se, že roušky či podobná zábrana úst a nosu může velmi malým dětem znesnadňovat dýchání, proto jsme stanovili výjimku pro děti do dvou let. Také není nutné, aby řidiči, kteří jsou sami v uzavřeném vozidle, kdy nehrozí přenos šířením kapének na jinou osobu, měli nutně roušku,“ uvedl ministr zdravotnictví Adam Vojtěch.
Na základě jednání vlády se také se stávajícími výjimkami prodlužuje uzavření obchodů, restaurací, omezení pohybu osob a omezený provoz úřadů do 11. dubna 2020. „Z hlediska epidemiologické situace a vývoje onemocnění je na místě, abychom tato opatření nyní drželi minimálně do doby velikonoční. Můžeme tak zásadním způsobem ovlivnit průběh epidemie u nás. Poté vše znovu vyhodnotíme. Musíme být trpěliví. Děkuji všem, že opatření dodržují,“ dodal ministr Vojtěch.
zdroj: www.mvcr.cz
Mimořádné_opatření_-_nošení_ochranných_prostředků_dýchacích_cest
27. 3. 2020
Nová legislativa ve Sbírce zákonů ČR v souvislosti s nouzovým stavem
26. 3. 2020
Vláda schválila ošetřovné pro OSVČ
25. 3. 2020 16:00 h
Upravené opatření Ministerstva zdravotnictví ČR o zákazu volného pohybu osob
Za účelem ochrany veřejného zdraví nařídilo Ministerstvo zdravotnictví pobývat na veřejně dostupných místech nejvýše v počtu dvou osob
Mimořádné_opatření_-_volný_pohyb_osob_na_území_ČR 25. 3. 2020
23. 3. 2020 18:00 h
Nová opatření vlády s platností od 24. března do 1. dubna 2020:
23. 3. 2020 16:00 h
23. 3. 2020 15:00 h
22. 3. 2020 20:00 h
Úlevy v daňové oblasti se rozšíří
http://www.mfcr.cz/cs/aktualne/tiskove-zpravy/2020/ulevy-v-danove-oblasti-se-rozsiri-37943
20. 3. 2020 9:00 h
19. 3. 2020 21:50 h
Vláda schválila návrh na prodloužení vyplácení ošetřovného po dobu nouzového stavu, peníze dostanou i OSVČ
19. 3. 2020 19:00 h
V souvislosti s nařízením vlády upozorňujeme občany, že došlo ke změně v prodejní době potravin a drogerie pro občany nad 65 let věku. Ty budou od dnešního dne až do odvolání vyhrazeny mezi 7. a 9. hodinou pouze pro nakupující ve věku 65 let a více.
Vyčlenění prodejní doby pro seniory
Změněná je i provozní doba pobočky České pošty. Otevřeno je pouze v pracovní dny, a to od 8 do 16 hodin bez polední pauzy. Čas mezi 8 . a 9. hodinou zůstává na pobočce České pošty i nadále vyhrazen pouze pro osoby nad 65 let včetně.
Těmito opařeními chráníme sebe i své blízké.
18. 3. 2020 16:50 h



18. 3. 2020 15:00 h
Nový systém informačních SMS zpráv
Město Kuřim nabízí občanům nový systém informačních SMS zpráv. Registrace je jednoduchá. Uveďte pouze své kontaktní mobilní telefonní číslo a budete vždy dostávat ty nejčerstvější informace z radnice přímo na svůj mobil. Služba je určena pro širokou veřejnost a občany města Kuřim. Informační SMS radnice Kuřim je zcela ZDARMA a registrací anonymního mobilního čísla Vás k ničemu ani do budoucna nezavazuje
18. 3. 2020
16. 3. 2020 19:30 h
Vláda České republiky (dále jen „vláda“) jako orgán příslušný podle § 11 odst. 1 zákona č. 191/2016 Sb., o ochraně státních hranic České republiky a o změně souvisejících zákonů (dále jen „zákon o ochraně státních hranic“) a ve smyslu čl. 28 odst. 3 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/399, kterým se stanoví kodex Unie o pravidlech upravujících přeshraniční pohyb osob (dále jen „Schengenský hraniční kodex“) v souvislosti s bezprostřední hrozbou pro veřejný pořádek a vnitřní bezpečnost České republiky spojenou s rozšířením onemocnění COVID-19 způsobeným novým koronavirem SARS-CoV-19 dočasně znovu zavádí ochranu vnitřních hranic České republiky, a to v období od 16. března 2020 00:00 do 4. dubna 2020 23:59 na pozemní hranici se Spolkovou republikou Německo a Rakouskou republikou a vzdušné hranici.
16. 3. 2020 19:00 h
1. Zakazuje se nástup předními dveřmi ve všech vozidlech zařazených do IDS JMK (Integrovaného dopravního systému Jihomoravského kraje).
2. Cestující budou nastupovat a vystupovat druhými (případně dalšími) dveřmi, s tím, že toto opatření se nevztahuje na vozidla pouze s jedněmi dveřmi.
3. Cestující nebudou odbaveni řidičem ani odbavovacím zařízením ve vozidle. Již zakoupené kupóny (jízdní doklady) nebudou cestující ve vozidle označovat.
4. První dvojice sedadel za řidičem po obou stranách vozidla musí zůstat neobsazené a dopravce tato sedadla zabezpečí proti obsazení.
5. Dopravce zajistí označení předních dveří ve vozidle zákazem vstupu a přední ochranný prostor vozidla zabezpečí proti vstupu cestujících.
Ruší se režim zastávek na znamení, na každé obsluhované zastávce v IDS JMK vozidlo zastaví, s tím, že je-li to technicky možné, dojde k dálkovému otevření dveří pro výstup a nástup cestujících.
Regulační opatření se vyhlašují na dobu od 17. března 2020 do ukončení krizového stavu nebo do odvolání.
16. 3. 2020 18:20 h
Krizový štáb obce s rozšířenou působností Kuřim
- KŠ rozhodl o přerušení provozu MŠ Kuřim ve všech jejich objektech.
Zároveň KŠ dle usnesení vlády rozhodl o poskytnutí veškeré potřebné součinnosti
v procesu zajišťování vykonávání péče o děti ve věku od 3 do 10 let zaměstnanců bezpečnostních sborů, obecní policie, poskytovatelů zdravotních služeb, orgánů ochrany veřejného zdraví a příslušníků ozbrojených sil.
- KŠ doporučuje použití osobních ochranných pomůcek všech prodejnách a roznáškových službách, které nabízejí potraviny. Krizový štáb zároveň upozorňuje, že šíření koronaviru je trestným činem.
16. 3. 2020 18:00 h
16. 3. 2020 17:30 h
16. 3. 2020 11:30 h
Omezení provozu MŠ Kuřim
Od 17. 3. 2020 platí omezení provozu Mateřské školky Kuřim formou uzavření pracovišť MŠ. Opatření je nezbytné z důvodu nepříznivé epidemiologické situace pro zajištění bezpečnosti a zdraví našich dětí, rodičů a zaměstnanců školy.
Jedinou výjimkou zůstává pracoviště MŠ Zborovská 887, které bude nadále v provozu POUZE pro děti rodičů, kteří pracují ve složkách integrovaného záchranného systému nebo kritické infrastruktuře státu, kde bude nadále zajištěna péče o jejich děti v pracovních dnech od 6.00 do 16.30 hodin. Snažíme se tak maximálně vyjít vstříc rodičům, pro které by úplné uzavření školky bylo velkým pracovním problémem.
V současné situaci platí, že provoz školky je pouze omezen. Město Kuřim připravuje rozhodnutí, aby provoz MŠ Kuřim byl zcela přerušen, abychom vyhověli rodičům, kteří chtějí čerpat tzv. ošetřovné. Rádi bychom. Současně ale musíme zajistit dle zákona naplňování nařízení vlády, které "obcím s rozšířenou působností a zřizovatelům určených škol a školských zařízení NAŘIZUJE poskytovat veškerou potřebnou součinnost v procesu zajišťování vykonávání péče o děti ve věku od 3 do 10 let, jejichž zákonní zástupci jsou zaměstnanci bezpečnostních sborů, obecní policie, poskytovatelů zdravotních služeb, orgánů ochrany veřejného zdraví a příslušníci ozbrojených sil anebo pedagogickými nebo nepedagogickými pracovníky určené školy nebo školského zařízení."
Z toho důvodu jde ZATÍM o omezení provozu MŠ Kuřim, než bude ve spolupráci s krajem zajištěn status další péče o tyto děti rodičů integrovaného záchranného systému. Sledujte proto nadále webové stránky školky.
https://www.mskurim.cz/…/omezeni-provozu-materske-skoly-kur…
15. 3. 2020
Vláda schválila Liberační daňový balíček
15.3. 2020 23:45 h
Vláda kvůli šíření epidemie koronaviru omezila volný pohyb osob na nezbytné minimum
14. 3. 2020 6:00 h
DALŠÍ ZPŘÍSNĚNÁ OPATŘENÍ. ZAVÍRAJÍ VYBRANÉ OBCHODY, OBCHODNÍ CENTRA A RESTAURACE.
usneseni_zakaz-obchody_vsechny_20200314
12. 3. 2020 18:00 h
Zasedá Krizový štáb města
Informace z jednání Krizového štábu ORP Kuřim ze dne 12. 3. 2020
Na základě vyhlášeného nouzového stavu se dnes v souladu se zákonem č. 240/2000 Sb., o krizovém řízení sešel Krizový štáb ORP Kuřim. Mimo jiné vydává KŠ tyto nařízení, informace a doporučení.
KŠ ORP Kuřim žádá občany o bezpodmínečné dodržování všech přijatých nařízení. Veškerá nařízení jsou motivována snahou zbrzdit nekontrolovatelné šíření koronaviru Covid-19 a tím zabránit vážným důsledkům na zdraví a životech všech osob, především osob starších a dlouhodobě nemocných.
ZŠ Jungmannova
- s platností od dnešního dne se ruší všechny pronájmy školních tělocvičen externím subjektům po dobu nouzového stavu,
- bude i nadále fungovat školní kuchyně, která vaří pro MŠ,
ZŠ Tyršova
- všechna opatření zůstávají v platnosti,
MŠ Kuřim
výuka bude probíhat i nadále, výrazně se snížil počet dětí docházejících do MŠ,
KŠ vyzývá rodiny, kde je jeden z rodičů na rodičovské dovolené, aby nadále neposílaly dítě do školky a staraly se o ně doma,
Společenské a kulturní centrum Kuřim
- s platností od pátku 13. 3. bude uzavřena knihovna, expozice ve štole štola i expozice z historie Kuřimi na zámku,
- s platností od pondělí 16. 3. se ruší veškeré krátkodobé pronájmy v prostorách KD,
- v činnosti až do vypořádání vstupného ze zrušených představení bude pokladna SKC,
- restaurace a kavárna zůstávají v provozu a řídí se nařízením vlády o provozní době, restaurace bude tedy otevřena pouze do 20 hodin,
Dům s pečovatelskou službou
mění se opatření pro externí strávníky (týká se i jídelny Jungmannova 950), všichni příchozí strávníci jsou povinni odebrat si objednané jídlo do přenosných nádob a odnést z budovy,
obyvatelům DPS, kteří nevyužívají pečovatelskou službu, bude ve spolupráci s dobrovolnými hasiči z SDH Kuřim a dalšími dobrovolníky nabídnuta možnost objednávky nákupu s donosem do bytu,
Wellness Kuřim
- v souladu s nařízením vlády se provoz aquaparku, posilovny a dalších služeb od pátku
13. 3. ruší,
- restaurace zůstává v provozu a řídí se nařízením vlády o provozní době, bude tedy otevřena pouze do 20 hodin,
Sportovní hala Kuřim
v souladu s nařízením vlády se provoz zcela ruší,
Stadion Kuřim
bude uzavřen pro organizovanou činnost, po dohodě se sportovními kluby budou zrušeny všechny tréninky,
bude uzavřena budova šaten stadionu (budou probíhat údržbové práce),
nafukovací hala bude v souladu s nařízením vlády uzavřena,
stadion zůstane otevřený pro neorganizovanou veřejnost, je tedy možné i nadále si jít např. zaběhat, počet přítomných v jeden čas však nesmí překročit 30 osob,
Zimní stadion Kuřim
provoz bude zcela zrušen,
Městský úřad Kuřim
KŠ doporučuje připravit další opatření pro zvýšení epidemiologické bezpečnosti a realizovat je co nejdříve.
10. 3. 2020 18:00 h
Informace z Bezpečnostní rady města Kuřimi v souvislosti s opatřeními vlády proti šíření viru Covid-19
V souvislosti s nařízením Ministerstva zdravotnictví České republiky ze dne 10. 3. 2020 přijala Bezpečnostní rada města Kuřimi na svém jednání dne 10. 3. následující opatření a vydává následující informace.
Bezpečnostní rada města Kuřimi je vedena snahou maximálně ochránit před případnou nákazou nejzranitelnější skupiny obyvatel, tedy především seniory a osoby se zdravotními problémy.
Bezpečnostní rada města Kuřimi vyzývá všechny obyvatele města k zodpovědnému přístupu k vlastnímu zdraví a k ochraně zranitelných skupin obyvatelstva.
ZŠ Jungmannova
- s účinností od 11. 3. byla nařízením vlády zrušena výuka, rodiče informováni elektronicky
- právě probíhající lyžařský kurz bude dokončen, návrat žáků dle plánu v sobotu 15. 3.
- učitelé budou žákům zasílat elektronicky učivo k domácímu procvičování
- školní jídelna ZŠJ bude i nadále v částečném provozu (obědy pro MŠ)
- plánovaný zájezd žáků do Německa byl přesunut na září, zájezd do Anglie přesunut na neurčito
- ruší se Den otevřených dveří 27. 3.
- pronájmy externím subjektům nebyly zrušeny
- termín zápisu zůstává zatím nezměněn
ZŠ Tyršova
- s účinností od 11. 3. byla zrušena výuka, rodiče informováni písemně do ŽK
- ruší se Den otevřených dveří 13. 3. a Rodičovská kavárna
- ruší se pronájmy tělocvičen externím subjektům z důvodu nemožnosti zajistit dostatečnou sanitaci
- školní jídelna nevaří
- termín zápisu zůstává zatím nezměněn
Společenské a kulturní centrum Kuřim
- ruší se všechny kulturní akce ve velkém sále do 31. 3. (v předprodeji prodáno více než 100 vstupenek, případně je předpoklad překročení 100 účastníků)
- ruší se pronájmy velkého sálu externím subjektům do 31. 3. (v předprodeji prodáno více než 100 vstupenek, případně je předpoklad překročení 100 účastníků)
- ruší se provoz kina do 31. 3.
- ruší se Městský ples 13. 3. bez náhrady, vstupné se vrací od pondělí 16. 3.
- pokud bude možno zrušené akce uspořádat v jiný, pozdější termín do konce roku 2020, zůstávají vstupenky v platnosti, nebo je možno vrátit vstupné (informace o jednotlivých pořadech, případně vracení vstupného od pondělí 16. 3.)
- pokud nebude možno zrušené akce uspořádat v jiný, pozdější termín do konce roku 2020, vrací se vstupné (informace o jednotlivých pořadech, případně vracení vstupného od pondělí 16. 3.)
- vstupné se bude vracet od pondělí 16. 3., vstupné zaplacené v online prodeji bude vráceno na účet, vstupné z přímého prodeje se bude vracet na pokladně SKCK v hodinách předprodeje
Klub seniorů Kuřim
- činnost Klubu seniorů se do odvolání ruší, důvodem je snaha ochránit nejzranitelnější věkovou skupinu
Městská knihovna Kuřim
- provoz zůstane zachován, ruší se veřejně přístupné akce
Stálá expozice o historii města na zámku a Expozice štola pod Zárubou
- provoz zůstává zachován
Centrum sociálních služeb
- Dům s pečovatelskou službou není pobytové zařízení, osoby v DPS jsou ubytovány na základě nájemní smlouvy a nevztahují se na něj opatření pro domovy pro seniory, provoz DPS není omezen
- Bezpečnostní rada města Kuřimi doporučuje omezit návštěvy v DPS na minimum, v případě nezbytných návštěv je nutno chovat se zodpovědně a dodržovat základní hygienická opatření
- vydávání obědů pro třetí strany v DPS a centru služeb Jungmannova 950 bude s platností od čtvrtka 12. 3. omezeno pouze na odnos s sebou (netýká se seniorů, ale ostatních odběratelů), rozvoz obědů nezměněn
Wellness Kuřim
- provoz ve všech střediscích bude do případného dalšího opatření pokračovat
- tréninky Plaveckého klubu budou nejméně do pátku 13. 3. pokračovat
- školní plavání je zrušeno s výjimkou plavání mateřských škol
- provozovatel zintenzivní dezinfekci šaten a společných prostor
- další posouzení situace proběhne v pátek 13. 3.
Sportovní hala Kuřim
- provoz nepřerušen
- na všechny akce všech pořadatelů bude umožněn vstup nejvýše 100 osobám, zodpovídá pořadatel akce, provozovatel bude dodržování kontrolovat
- provozovatel zvýší hygienická opatření
Stadion Kuřim
- veškerých akcí se může zúčastnit nejvíce 100 osob, zodpovídá pořadatel akce, provozovatel bude dodržování kontrolovat
- fotbalový turnaj 21. 3. se za splnění výšeuvedeného opatření neruší
Zimní stadion Kuřim
- sportovních akcí se může zúčastnit nejvýše 100 osob
- veřejné bruslení je dočasně zrušeno
Městský úřad Kuřim
- činnost zachována
- z provozních důvodů bude omezena otevírací doba na osobních dokladech a registru řidičů i vozidel v úřední dny do 17 hodin
Další jednání Bezpečnostní rady města Kuřimi bude svoláno dle potřeby, nejpozději 13. 3. 2020.