Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
MěÚ Kuřim obnovuje úřední dny pouze pro objednané

Od pondělí 20. 4. 2020 budou znovu obnoveny úřední dny Městského úřadu Kuřim v rozsahu pondělí a středa, v časech 8:00 - 11:30 a 12:30 - 17:00 hod. Pro vyřízení jakékoliv agendy je nutno se objednat přes REZERVAČNÍ SYSTÉM (platí pro agendy Czech Point, občanské průkazy, cestovní doklady, řidičské průkazy a evidence vozidel, přičemž rezervovat termín je nutno nejméně jeden den předem, nejvýše měsíc předem) nebo po předchozí TELEFONICKÉ REZERVACI (telefonní seznam), což platí pro všechny ostatní agendy nejmenované výše, tedy především změny trvalého pobytu, svatby, matriku, přestupkové řízení a dále pro živnostenský úřad, odbor sociálních věcí a prevence, stavební a životního prostředí, finanční, majetkoprávní a investiční.
Při vstupu do budovy úřadu je návštěvník povinen podrobit se následujícím opatřením:
1. Návštěva budovy MěÚ Kuřim je povolena pouze osobám bez příznaků možné nákazy koronavirem Covid-19 (kašel, rýma, zvýšená teplota apod.) nebo jiných nakažlivých chorob.
2. Vstup do budovy je povolen pouze po vyzvání službou u vstupních dveří.
3. Při vstupu a po celou dobu pobytu v budově je návštěvník povinen řídit se pokyny zaměstnanců MěÚ Kuřim.
4. Návštěvník je povinen strpět změření tělesné teploty bezdotykovým teploměrem.
5. Návštěvník je povinen při vstupu vydesinfikovat si ruce desinfekcí, která je zde k dispozici.
6. Návštěvník je povinen na vyzvání služby užít po celou dobu pobytu v budově ochranné prostředky, dodané městem Kuřim (jednorázová rouška, jednorázové rukavice).
7. Pobyt v budově je povolen pouze v prostorách nezbytně nutných k naplnění účelu návštěvy.
8. Při pobytu v budově je nutno dbát na základní hygienická pravidla (nesundávat roušku s výjimkou výzvy úředníka, dodržovat odstup 2 metry atd.)
9. Pro návštěvy je vyhrazeno pouze WC v přízemí budovy.
Osoby porušující tato nařízení budou z budovy vykázány bez odbavení. Důvodem těchto preventivních opatření je naplnění požadavků Ministerstva vnitra ČR pro znovuotevření městských úřadů z důvodu ochrany zdraví občanů i pracovníků úřadu v souvislosti se šířením nákazy Covid-19. Děkujeme za pochopení.
Pro jednotlivé agendy mohou před budovou úřadu občané využít informace na nástěnkách, kde najdou vzory formulářů, které jsou současně na webu města.
Mimo úřední hodiny je budova radnice pro veřejnost uzavřená, komunikace s jednotlivými odbory a pracovníky úřadu je možná elektronickou cestou, telefonicky, prostřednictvím České pošty a přes venkovní schránku umístěnou na budově radnice.
Přednostně doporučujeme pro kontakt s úřadem využít možností on-line komunikace, včetně možnosti elektronického podání prostřednictvím datové schránky, bez osobního kontaktu. Zřízení datové schránky je zdarma, její využívání v komunikaci s orgány veřejné moci je také zdarma.
Písemnosti, jejichž převzetí není nutno úředně potvrdit, vhoďte, prosím, do poštovní schránky před budovou úřadu.
Děkujeme za pochopení a zodpovědný přístup.
Vaše město Kuřim