Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Městský úřad se vrací k normálu

Městský úřad se postupně vrací k normálu, proti dřívějšku rozšiřuje úřední hodiny S koncem nouzového stavu a zlepšující se epidemiologickou situací se městský úřad pro své klienty vrací k volnějšímu režimu.
Od pondělí 25. května platí následující úřední hodiny:
Přepážková pracoviště (odbor dopravy – řidičské průkazy, registrace vozidel, odbor správní a vnitřních věcí – občanské průkazy, cestovní doklady):
• pondělí a středa od 8 do 11:30 a od 12:30 do 17 hodin, přednost mají klienti objednaní v rezervačním systému,
• pondělí a středa od 17 do 18:30 hodin, pouze pro klienty objednané v rezervačním systému,
• pátek od 8 do 9 hodin, pro příchozí bez objednání, přednost mají senioři od 60 let věku,
• pátek od 9 do 11:30 hodin, pro všechny příchozí bez objednání.
Czech Point (na podatelně):
• pondělí a středa od 8 do 11:30 a od 12:30 do 17 hodin,
• úterý, čtvrtek, pátek od 8 do 11:30 a od 12:30 do 14 hodin.
Pokladna:
• pondělí a středa od 8 do 11:30 a od 12:30 do 18:30 hodin
• úterý, čtvrtek a pátek od 8 do 11:30 a od 12:30 do 14 hodin.
Ostatní pracoviště a agendy:
• pondělí a středa od 8 do 11:30 a od 12:30 do 17 hodin, přednost mají klienti objednaní telefonicky,
• pátek od 8 do 9 hodin, pro seniory od 60 let věku bez objednání,
• pátek od 9 do 11:30 hodin, pro všechny příchozí bez objednání.
Termíny v rezervačním systému na webu města jsou zpřístupňovány na 30 dnů dopředu. Rezervační systém na webu po odeslání přidělí kód, který návštěvník po příchodu na radnici použije na terminálu vyvolávacího systému a ten mu vytiskne pořadové číslo, kterým bude volán obsluhou na přepážku. V neúřední dny (úterý, čtvrtek) je návštěva úřadu možná po předchozí telefonické dohodě s příslušnými úředníky, v mimořádných případech i bez předchozí dohody. Budova úřadu bude uzavřena a vstup je možný pouze v doprovodu navštíveného, v případě návštěvy bez objednání v mimořádných případech je nutno použít zvonek.
Až do odvolání musí každý návštěvník městského úřadu použít roušku (případně roušku dodanou úřadem) a desinfekci rukou, v odůvodněných případech i jednorázové rukavice (dodá úřad), případně strpět měření tělesné teploty bezkontaktním teploměrem.
Do budovy úřadu nebudou vpuštěni návštěvníci, kteří vykazují symptomy nákazou Covid-19.
Děkujeme za pochopení. Vaše město Kuřim