Tyto stránky obsahuji funkci hlasového asistenta, který slouží ke čtení obsahu stránky. Pokud chcete hlasového asistenta používat, stiskněte klávesu: eS -. Pokud chcete znát podrobnosti o jeho ovládání zmáčkněte klávesu: N.
Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Na hlavní menu se dostanete klávesou: Há ----. Na doplňkové menu se dostanete klávesou: eM ---- . Pro čtení článku stiskněte: Pé ----. Pokud budete procházet jednotlivé elementy klávesou TAB, budou se Vám názvy jednotlivých odkazů předčítat. Na obsah článku se dostanete klávesou: Cé ----. Jednotlivé položky menu procházíte klávesou TAB.
Aktuálně se nacházíte na stránce:
Čekejte prosím, než se načte zvukový soubor...

Elektronické aukce v Kuřimi pokračují

eCENTRE domacnosti letak

Jste mladá rodina, senior v důchodu nebo firma? Chcete snížit své náklady? Zapojte se do elektronické aukce určené pro domácnosti a firmy z celé České republiky. Za rok 2013 s námi lidé ve 21 320 domácnostech ušetřili 210 milionů korun.

 

Stále častěji využívají domácnosti a firmy možnosti agregace poptávky a družených nákupů prostřednictvím elektronických aukcí. A dosahují tak výrazných úspor.

Společnost eCENTRE, a.s., pořadatel elektronických aukcí, opět připravuje ve spolupráci s kuřimskou radnicí druhou etapu projektu „Elektronické aukce pro města a obce“. Lidé nejen z Kuřimi se tak mohou již brzy opět připojit k obyvatelům dalších mest a obcí v České republice, kterým se podařilo díky elektronickým aukcím uspořit až desetitisíce korun ročně za dodávky energií.

94% domácností, které se zapojily v průběhu minulého roku do e-Aukcí, ušetřilo více než 20% svých dosavadních nákladů na soutěžené komodity. Aukce se zúčastnily také domácnosti města Kuřimi, celkem přes 100 zájemců, kterým se povedlo sdružit 99 smluv o dodávkách elektrické energie a zemního plynu. Obyvatelé Kuřimi, kteří se e-Aukcí zúčastnili, tak ušetří v následujících dvou letech v průměru 25,27 % z neregulované části ceny energií, což reprezentuje stokoruny, až tisíce měsíčně.

Vzhledem k vysoké míře úspory jednotlivých domácností a s přihlédnutím k tomu, že první kolo bylo spíše „oťukávací“, se zástupci společnosti eCENTRE rozhodli elektronickou aukci zopakovat pro další zájemce letos na jaře. Elektronická aukce totiž není jen o úsporách (ty jsou samozřejmě vždy na prvním místě), ale také o jistotě klienta, že za elektřinu a plyn platí ty nejvýhodnější ceny na trhu. To vše s přihlédnutím k tomu, že mnozí klienti ušetřili v prvních aukcích tohoto roku i více než 20 % svých nákladů na energie, a to i oproti ceníkovým cenám roku 2014, u kterých byl předvídán a všeobecně oznamován pokles.

„Výsledky z prvních letošních aukcí ukazují, že tento způsob výběru dodavatele je výhodný pokaždé, protože je postaven na principu sdružené poptávky,“ vysvětluje Vítezslav Grygar, ředitel společnosti eCENTRE.

Co je elektronická aukce?

Elektronická aukce funguje jako dražba, ve které však dodavatelé přes Internet své nabídky snižují směrem dolů, a snaží se tak získat skupinu klientů. Výhodou tohoto způsobu nakupování je průhlednost celého průběhu nákupu a navíc fakt, že dodavatelé o klienta férově soutěží.

Pro obyvatele i firmy je tato služba zcela ZDARMA. Pořadatelské firmě neplatí za zprostředkování aukce nic ani město. Aukční poplatek zaplatí firmě po ukončení aukce dodavatel, který e-Aukci vyhraje.

Chtějí-li se občané a podnikatelé do elektronické aukce na energie zapojit, je třeba:

- aby podepsali smlouvu s pořadatelskou firmou eCENTRE. Tato smlouva je bezúplatná, ale definuje práva a povinnosti obou stran.

- aby pořadatelské firmě předali kopii smlouvy se stávajícím dodavatelem elektřiny, či zemního plynu, včetně všech přidaných dodatků, a dále kopii ročního vyúčtování energií. U firem, které mají vysoké napětí, je navíc třeba dodat odběrový diagram.

-znát způsob platby záloh, není-li uvedeno ve smlouvě (spojovací číslo SIPO, bankovní účet, apod.)

Kontaktní místo bude otevřeno v prostorách Městského úřadu Kuřim, III. Patro, Velká zasedací místnost, Jungmannova 968/75, Kuřim ve dnech 31. 3., 7. 4., 9. 4., 14. 4. a 16. 4., tedy pondělky a středy vždy od 15:30 do 18:30 hodin.

Elektronická aukce se bude konat na konci května 2014.

V průběhu června 2014 se budou na stejném místě podepisovat smlouvy s novým, vítězným dodavatelem.

Pro ty, kteří budou mít zájem o podrobnější informace, je připraveno informativní setkání se zástupci společnosti eCENTRE ve středu 2. dubna 2014 od 18:00 hodin v Kulturním domě.

Kontakt na zástupce společnosti eCENTRE:

Ing. Martin Kutnohorský

Tel: 602 133 028, 603 164 099

Email: martin.kutnohorsky@ecentre.cz

logo ecentre dodatek

 

27.3.2014 14:28:59 - aktualizováno 14.4.2014 7:12:03 | přečteno 1624x | Bc. Soňa Šmahelová
load