Elektronická podatelna

e-podatelna_nová

Základní informace...
Možné způsoby podání...
Pravidla potvrzování doručených datových zpráv...
Postup v případě výskytu škodlivého kódu...
Vyřizování dotazů k Elektronické podatelně...
Seznam oprávněných zaměstnanců města...
Základní výčet právních předpisů jimiž se řídí činnost podatelny

Základní informace:

E-podatelna je určena pro příjem veškerých datových zpráv doručovaných Městskému úřadu.
Městský úřad Kuřim umožňuje občanům učinit podání v elektronické podobě přes tzv. elektronickou podatelnu. Elektronická podatelna je určena pro přijímání všech datových zpráv se zaručeným elektronickým podpisem, podle zákona č. 297/2016 Sb., o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce na vnitřním trhu (eIDAS), ve znění pozdějších předpisů a podle vyhlášky č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby.

Akceptován bude pouze zaručený elektronický podpis opatřený kvalifikovaným certifikátem od akreditovaného poskytovatele certifikačních služeb, podle zákona č. 297/2016 Sb. o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce, ve znění pozdějších předpisů..

Možné způsoby podání:

  • prostřednictvím e-mailu na adresu epodatelna@kurim.cz
  • na technickém nosiči dat (CD, DVD, USB Flash disk) podaném poštou nebo osobně na podatelně Městského úřadu Kuřim, Jungmannova 968/75, PSČ 664 34, tel.: 541 422 311
  • při posílání poštou bude technický nosič dat vrácen jen na výslovnou žádost 

    Přijímané formáty datových zpráv:

    Statické textové dokumenty a statické kombinované textové a obrazové dokumenty:

    • PDF, verze 1.5 a vyšší,
    • PDF/A, ISO 19005,
    • TXT,
    • RTF,
    • DOC, dokument ve formátu textového editoru Microsoft Word verze 6.0 a vyšší,
    • DOCX, dokument ve formátu textového editoru Microsoft Word verze 6.0 a vyšší,
    • XLS/XLSX,
    • ZFO 

    Statické obrazové dokumenty:

    • PNG, ISO/IEC 15948,
    • TIF/TIFF, revize 6 - nekomprimovaný,
    • JPG/JPEG, ISO/IEC 10918.

    Pravidla potvrzování doručení datových zpráv:

    Potvrzení o příjmu datové zprávy (ve smyslu vyhlášky č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby) bude zasláno odesílateli jako datová zpráva elektronicky podepsaná oprávněným zaměstnancem města. Pokud zpráva bude doručena v úředních hodinách bude odpověď vygenerována tentýž den, v opačném případě nejpozději následující pracovní den poté, co byla datová zpráva přijata, a to na elektronickou adresu jejího odesílatele. 

    Součástí potvrzení o doručení datové zprávy, zasílané na elektronickou adresu, je:

  • datum a čas s uvedením hodiny, minuty a sekundy, kdy byla datová zpráva doručena,
  • charakteristika doručené datové zprávy umožňující její identifikaci.

    Pokud potvrzení o doručení datové zprávy odesílateli nedojde, jeho datová zpráva nebyla elektronické podatelně doručena.

    Postup orgánu veřejné moci v případě, že u přijaté datové zprávy je zjištěn výskyt škodlivého kódu:

  • Škodlivým kódem je, podle § 2 odst. 3 vyhlášky č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby, chybný formát nebo počítačový program, jež je způsobilý přivodit škodu na informačním systému nebo na informacích zpracovávaných orgánem veřejné moci.

  • Datová zpráva, u které byl zjištěn škodlivý kód, nebude zpracovávána. Odesílatel této datové zprávy bude o výskytu škodlivého kódy v datové zprávě informován způsobem a ve lhůtách obdobně,jako v bodu o pravidlech a doručování datových zpráv. viz. výše

    Vyřizování dotazů týkajících se provozu elektronické podatelny:

  • Vaše dotazy týkající se provozu elektronické podatelny zasílejte na elektronickou adresu svoboda@kurim.cz nebo jizdny@kurim.cz, případně poštou na adresu městského úřadu.

    Seznam oprávněných zaměstnanců města, kterým byl vydán kvalifikovaný certifikát:

    Ing. Drago Sukalovský - starosta,
    kvalifikovaný certifikát sériové číslo: 22364600
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 23.03.2021 do 12.04.2022

  • Ing. Petr Ondrášek - 1. místostarosta,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22062966
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 23.01.2020 do 11.02.2023


    Interní audit:

    Ing. Silvie Ondrášková - interní auditor, referent správy osobních údajů
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22414267
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 16.06.2021 do 05.07.2024


    Odbor kancelář úřadu:

    Ing Karel Torn, CSc. - tajemník úřadu,

    kvalifikovaný certifikát sériové číslo: 22226802
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 29.9.2020 do 19.10.2023

    Bc. Radek Jízdný - vedoucí oddělení informačních technologií,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo:  22113023
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 14.04.2020 do 04.05.2023

    Marek Svoboda - informatik,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22110572
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 08.04.2020 do 28.04.2023

    Tomáš Stejskal - informatik,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22155139
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 19.06.2020 do 09.07.2023

    Kateřina Friedlová - asistent kanceláře úřadu,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22364245
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 23.03.2021 do 11.04.2024

    Petra Glosová - vedoucí sekretariátu personalista,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22364237
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 23.03.2021 do 11.04.2024

    Mgr. Jiří Enžl - referent - dopravní přestupky,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22081607
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 20.02.2020 do 11.03.2023

    Bc. Marian Folvarčík - vedoucí oddělení přestupků a agend autoškol,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS sériové číslo: 22306650
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 22.12.2020 do 11.01.2024

    Ing. Milan Prosecký - referent - přestupky,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22382846
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 26.04.2021 do 16.05.2022

    Mgr. Hana Bučková - referent - přestupky,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22111432
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 09.04.2020 do 29.04.2023 

    Bc. Marek Wágner - referent dopravní přestupky,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22126955
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 07.05.2020 do 27.05.2023

    Ing. Jana Klašková, Ph.D. - referent dopravní přestupky,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22126204
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 06.05.2020 do 26.05.2023

    Mgr. Pavel Matějíček - zkušební komisař řidičů,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22098875
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 19.03.2020 do 08.04.2023

    Mgr. Jan Irein - zkušební komisař řidičů,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22059051
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 20.01.2020 do 08.02.2023


    Odbor správní a vnitřních věcí:

    Mgr. Lenka Krejčová - vedoucí odboru,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22129221
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 12.05.2020 do 01.06.2023

    Zina Hlouchová - referent - evidence obyvatel, matrika,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22123123
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 30.04.2020 do 20.05.2023

    Kateřina Vanková, DiS.- referent - cestovní doklady,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22606131
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 21.01.2020 do 09.02.2023

    Ivana Novotná - referent - cestovní doklady,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS,sériové číslo: 22231548
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 01.10.2020 do 21.10.2023 

    Jana Mrkosová - referent - podatelna úřadu,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22156483
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 23.06.2020 do 13.07.2023

    Zita Vorlová - referent - podatelna úřadu,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22192357
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 20.08.2020 do 09.09.2023 


    Odbor majetkoprávní:

    Mgr. Jana Viktorinová- vedoucí odboru
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22225807
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 25.09.2020 do 15.10.2023

    Ing. Vladimíra Fidrmucová - referent - pozemky,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22268704
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 05.11.2020 do 25.11.2023


    Odbor finanční:

    Ing. Aleš Varmužka - vedoucí odboru,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22209058
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 10.09.2020 do 30.09.2023

    Drahoslava Havlínová - mzdový účetní,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22226778
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 29.09.2020 do 19.10.2023


    Odbor - obecní živnostenský úřad:

    Ing. Lenka Blechtová - vedoucí odboru,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22085871
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 27.02.2020 do 18.03.2023

    Mgr. Martin Šafář - referent - právník, kontrolor,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22179584
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 29.07.2020 do 18.08.2023


    Odbor stavební a životního prostředí:

    Ing. František Macek - vedoucí odboru,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22189040
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 14.08.2020 do 03.09.2023

    Ing. Jana Lekešová - vedoucí oddělení stavebního,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22125165
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 05.05.2020 do 25.05.2023

    Ing. Martina Gibalová - vedoucí oddělení životního prostředí,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22084278
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 15.02.2020 do 16.03.2023

    Mgr. Šárka Střítežská - referent - životní prostředí,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22128983
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 12.05.2020 do 01.06.2023

    Michaela Filková - referent - životní prostředí,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22209034
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 10.09.2020 do 30.09.2023


    Odbor sociálních věcí a prevence:

    Bc. Taťána Sojková - vedoucí odboru,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22200014
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 01.09.2020 do 21.09.2023

    Mgr. Martina Houdek Čermáková - referent - SPOD 4,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22151591
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 15.06.2020 do 05.07.2023

    Mgr. Aneta Štěpánková - referent - sociální práce,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22130839
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 13.05.2020 do 02.06.2023

    Olga Foitová, DiS - referent - sociální práce, kurátor pro dospělé,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22193484
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 21.08.2020 do 10.09.2023

    Mgr. Novák Radim - krizové řízení,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22100855
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 24.03.2020 do 14.03.2023


    Odbor dopravy:

    Ing. Vojtěch Vrabec - vedoucí odboru,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22131418
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 14.05.2020 do 03.06.2023 

    Dana Babincová - referent - řidičské průkazy,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22262917
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 29.10.2020 do 18.11.2023

    Iveta Váňová - referent - podatelna úřadu,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22227443
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 29.09.2020 do 19.10.2023

    Jitka Jonášová - referent - technik, evidence vozidel,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22050667
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 09.01.2020 do 28.01.2023

    Miroslav Režný - referent - technik, evidence vozidel
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22057078
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 16.01.2020 do 04.02.2023


    Odbor investiční:

    Stanislav Bartoš - vedoucí odboru,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22227804
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 29.09.2020 do 19.10.2023

    Mgr. Dagmar Montagová - vedoucí oddělení územního plánování a technické infrastruktury,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22124048
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 04.05.2020 do 24.05.2023

    Ing. Vlasta Indrová - referent - územní plánování,
    kvalifikovaný certifikát dle normy eIDAS, sériové číslo: 22126980
    vydaný certifikační autoritou PostSignum QCA, Česká pošta, s.p.
    Platnost certifikátu od 07.05.2020 do 27.05.2023


    Základní výčet právních předpisů, jimiž se řídí činnost podatelny:

    • nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 910/2014 ze dne 23. července 2014 o elektronické identifikaci a službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce na vnitřním trhu a o zrušení směrnice 1999/93/ES;
    • nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů);
    • směrnice Evropského parlamentu a Rady 2014/55/EU ze dne 16. dubna 2014 o elektronické fakturaci při zadávání veřejných zakázek;
    • zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů;
    • zákon č. 500/2004 Sb., správní řád;
    • zákon č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti a o změně souvisejících zákonů (zákon o kybernetické bezpečnosti);
    • zákon č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů;
    • zákon č. 297/2016 Sb., o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce;
    • zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník;
    • zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím;
    • vyhláška č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby;
    • vyhláška č. 316/2014 Sb., o bezpečnostních opatřeních, kybernetických bezpečnostních incidentech, reaktivních opatřeních a o stanovení náležitostí podání v oblasti kybernetické bezpečnosti (vyhláška o kybernetické bezpečnosti);
    • vyhláška č. 193/2009 Sb., o stanovení podrobností provádění autorizované konverze dokumentů;
    • vyhláška č. 194/2009 Sb., o stanovení podrobností užívání a provozování informačního systému datových schránek;
    • vyhláška č. 317/2014 Sb., o významných informačních systémech a jejich určujících kritériích
    6.8.2009 13:19:44 - aktualizováno 26.3.2021 9:06:57 | přečteno 13886x | Bc. Radek Jízdný

    Občan

     
    2021 © Město Kuřim
    webdesign by Miroslava Kolářová Šulcová
    Publikační a redakční systém Public4u © 2000-2021
    load