Změna úřední doby k 15. 2. 2021

DSCF4619

Radnice se vrací k širším úředním hodinám pro veřejnost, ostatní opatření zůstávají v platnosti. Aktuálně platí na radnici v Kuřimi následující základní pravidla.



1. S platností od dnešního dne (pondělí 15. 2.) jsou úřední hodiny rozšířeny následujícím způsobem: pondělí a středa od 8 do 12 a od 13 do 17 hodin.
2. U přepážkových pracovišť (OP, pasy, ŘP, evidence vozidel) a živnostenského úřadu je nutno objednat se na přesný den a čas prostřednictvím objednávkového systému na webu města. Mimo objednané termíny je možno po dohodě vyřizovat věci nesnesoucí odklad.
3. U ostatních agend je mimo úřední hodiny nutná předchozí telefonická domluva, mimořádné případy je pochopitelně možno řešit i bez předchozí domluvy.
4. Pokladna bude otevřena v úředních hodinách a v út, čt a pá od 8 do 10 hodin.
5. Mimo úřední hodiny je vstup do úřadu možný pouze po ohlášení se na podatelně (zvonek je u vstupních dveří).
6. Ostatní opatření zůstávají v platnosti. Jde např. o preference dálkového elektronického přístupu, maximální omezení osobního styku, dělené skupiny, home office atd.


Prosíme všechny klienty o dodržování hygienických opatření při vstupu do budovy radnice po dobu pobytu v ní a také o zvýšenou míru tolerance. Velmi děkujeme.


15.2.2021 10:36:07 | přečteno 822x | Bc. Soňa Šmahelová

Občan

 
2021 © Město Kuřim
webdesign by Miroslava Kolářová Šulcová
Publikační a redakční systém Public4u © 2000-2021
load