Tísňová péče - EMA – S

ema

Jednou z priorit 5. komunitního plánu sociálních služeb a souvisejících aktivit správního obvodu ORP Kuřim, týkající se cílové skupiny Senioři a osoby se zdravotním postižením, je zajištění sociální služby tísňové péče. Tísňová péče je sociální služba, jejímž hlavním cílem je ochránit zdraví a životy starších seniorů a zdravotně postižených osob. Dodává svým klientům pocit bezpečí při každodenním životě, doma i venku. Pomáhá tak žít i ve vysokém věku plnohodnotně, beze strachu a ve vlast denním prostředí

Město Kuřim k zabezpečení této služby zakoupilo pro své občany komunikační jednotky EMA – S. Službu tísňové péče bude poskytovat Kabelová televize CZ. Poplatek za využívání služeb tísňové péče bude hradit Město Kuřim. Uživatelé uhradí pouze jednorázové nájemné ve výši 826 Kč bez DPH, tj. 999 Kč s DPH, splatné při uzavření nájemní smlouvy na dobu neurčitou.

Použití „krabičky“ je snadné, po stisknutí červeného tlačítka se během několika minut s vámi spojí operátor linky pomoci. Krabička EMA – S je navíc vybavena funkcí detekce náhlého pádu.

Pro bližší informace kontaktujte odbor sociálních věcí a prevence MěÚ Kuřim:
paní Bc. Taťánu Sojkovou, tel.: 541 422 376
a Mgr. Anetu Štěpánkovou, tel.: 541 422 377.

Asistenční a Tísňová péče - Anděl na drátě

Nepřetržitá 24/7 Asistenční a Tísňová péče Anděl na drátě je určena převážně seniorům a osobám se zdravotním postižením, u kterých se zvyšuje riziko pádu, náhlé nevolnosti, slabosti či kolapsu. Zdraví i život pak závisí na rychlém zajištění pomoci

Princip služby spočívá v tom, že klient má stále u sebe (na ruce) malé elektronické zařízení (hodinky, náramek) Po jeho stisknutí se ozve hlas asistenta a ten po vyhodnocení situace zvolí postup a formu zajišťované pomoci. Profesionálně proškolený asistent je s klientem v neustálé komunikaci až do úplného vyřešení celé situace.

Zařízení dokáže samo rozpoznat a upozornit na nestandardní situace (náhlý pád či déle trvající nehybnost) i když klient nestihne aktivovat tlačítko. Zároveň se lokalizuje (GPS/GSM) místo v jakém se klient nachází. Asistent i v těchto případech volá na zařízení a ověřuje stav klienta.

Senior a jeho rodina tak mají jistotu, že se mu vždy dostane rychlé a optimální pomoci v domácím i venkovním prostředí. Uživatel tím získá větší sebedůvěru a nemusí se omezovat ve svých aktivitách a oblíbených činnostech kvůli obavám z nečekaných problémů.

Linka pomoci a bezpečí pro seniory

Součástí služby je také non- stop linka pomoci a bezpečí pro seniory (pomoc při úzkostných a tísnivých pocitech) a poradna pro seniory (pomoc a rada před podvodnými praktikami podomních a telefonních prodejců, pomoc při řešení problémů v domácnosti).

Bez mobilního telefonu, bez měsíčních plateb za SIM kartu

Další přidanou hodnotou je možnost přijímat hovory na zařízení od rodiny a přátel ale hlavně vlastní, neomezené volání ze zařízení (odchozí hovory) na jakákoliv čísla v rámci veškerých států EU (vše v ceně služby). Klient tak nepotřebuje telefon a ušetří za kredit či paušál SIM karty.


Linnet eu s.r.o. Anděl na drátě, z.ú. Mělčany 38, 518 01 Dobruška

Tel.: 800 555 655 E-mail: info@andelnadrate.cz

www.andelnadrate.cz

soc


21.5.2019 11:58:03 - aktualizováno 28.6.2019 12:26:31 | přečteno 222x | Bc. Soňa Šmahelová

Občan

 
2021 © Město Kuřim
webdesign by Miroslava Kolářová Šulcová
Publikační a redakční systém Public4u © 2000-2021
load